Externe Harde Schijf probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 486150

Topicstarter
Hallo, Iedereen ik heb een probleempje met me externe harde schijf.als ik me schijf aan wilt sluiten,
op me laptop krijg ik F:\ is niet toegankelijk.
Schijfstrucktuur is beschadigt ik heb van alles geprobeert maar niks helpt.
zo als op dit plaatje ik draai zelf onder Windows 8 ik zal julli erg dankbaar zijn als dit probleem verholpen.
kon worden Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/4247/externehardeschijfprobl.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-07 08:24
Heb je de kabel een keer verwijderd terwijl hij (stiekem) bezig was oid?

Is formatteren ook niet mogelijk (of wil je de data eraf krijgen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee dat heb ik niet ik wilde even wat naar mee externe schijf zetten en maar daanra moest ik ff me laptop
opnieuw starten toen kreeg ik die melding ineens
en ik weet dus niet hoe ik het kan oplossen enige optie is formateren maardan ben ik alles kwijt en dat
wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Recovery van de data uitvoeren met een programma zoals GetDataBack. Daarna altijd backups maken zodat je dit probleem over 7 maanden niet weer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ow dat programam heb ik niet meer ik heb windows 8 en ik weet niet hoe je met windows 8 omoet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Windows 8 werkt net als Windows 7, op wat specifieke UI zaken na.
GetDataBack zal onder 8 ook wel werken (nog neit zelf geprobeerd, maar er zullen niet veel verschillen zitten wat dat betreft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
oke bedankt waar vind ik GetDataBack presies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:04

Eagle Creek

Breathing security

GetDataBack is geen onderdeel van Windows, als je dat bedoelt. Je kunt het gewoon op internet vinden.
(van RunTime)

[ Voor 6% gewijzigd door Eagle Creek op 02-12-2012 10:43 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik heb paardagen Geleden GetDataback gebruikt alles als Step3 opgeslagen en de Schijf kunnen Formateren maar hoe zet ik al me data weer terug in me externe harde schijf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realmadridsi
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-07 13:23
Misschien ver gezocht, maar ik had laatst problemen met drivers van mijn moederbord. Kon ook geen externe HDD meer lezen gaf zelfde melding. Heb drivers opnieuw geïnstalleerd (usb drivers) en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar ik heb helaas de schijf moeten formatieren gelukkig zit al mijn mappe en bestanden in Getdatabak opgeslagen maar voor de rest weet ik niet hoe aldie data weer terug in me schijf komt testaan
voor de rest kom ik er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik ben al een paar dagen bezig geweest maar het lukt me niet
om aldie data terug tekrijgen met Getdataback zal iemand me mischien kunnen helpen of even een
mailtje kunnen sturen PM kunnen stuuren ik kom er voor de rest er niet uit hoe het presies werkt alvast bedankt voor de hulp
Pagina: 1