Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34331

Topicstarter
Mijn broer heeft sinds een week een nieuwe tv. Deze support 3d. Een kaartje waarmee 3d-films gekeken kunnen worden leek me wel aardig. Ik stelde voor om een nieuwe videokaart in te bouwen ipv. gebruik te blijven maken van de IGP. Zo gezegd zo gedaan.

Echter werkt het 3d gebeuren niet. Op wat voor instelling ik hem zet.

win xp
asus p5k-vm
E2180
4GB DDR

(asus) ati hd6450

lg 3d glasses ag f315
lg lm640

E.g. als ik een film pak (half sbs?) en deze afspeel in niet 3d mode zie ik twee beelden. Zet ik 3d mode aan (op half sbs instelling) dan zie ik nog maar 1 echter zet je een bril op word je kierewiet 8)7 van het beeld. Met vlc als powerdvd 12 getest. Ook youtube 3d video's. Maar die waren (wat voor 'mode' dan ook) wazig, vreemde kleuren, dubbele beelden (na/volg-beelden).

Nu ben ik weer thuis na falen xD... Schiet me nog te binnen dat het de kabel kan zijn. Zou 1.2 1.3 het kunnen verklaren? Ik heb geen idee wat voor kabel het is... net even gebeld maar staat niks op de kabel... Wie weet wat te doen?

nb. als je 2d > 3d mode aanzet is gewone tekst niet meer te lezen. Brilletje op en het is wel leesbaar.

edit
Gezien dit...
http://www.hdmi.org/manufacturer/hdmi_1_4/3d.aspx

This is the key line on that page:

Quote:
How to Ensure 3D in your Home Theater System

•Look for devices that include 3D functionality.
•All High Speed HDMI cables will support 3D when connected to 3D devices. You can use your existing High Speed HDMI cables or choose a different cable type
zal het de kabel niet zijn....

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 34331 op 01-12-2012 16:32 ]