Waar koop ik een goede Temperature Controller ??

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag en Temperature Controller voor mijn pc binnegekregen. Deze hev uj besteld bij Conrad hij ziet er wel aardig uit maar..... Weet iemand of er ergens anders nog andere beschikbaar zijn met o.a ook een verlicht display of andere leuke opties ?

• Bulldog
  • Niet online
Bijna iedereen heeft er een maar niemand kan mij een antwoord geven ?

Greetz,
Bulldog

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ik heb er niet een hoor!
er was ook eentje die digital doc heette...weet geen URL meer ofzo, die stond ik een keer te koop bij vraag en aanbod, maar hij staat er niet meer bij..
A3-D had ze te koop

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
Klopt..ik heb ze gehad en wil ze nog wel eens sporadisch binnen krijgen via een kennis van me uit de USA. Ze kosten echter FL 170,= exclusief verzendkosten en da's niet goedkoop!!

De dollar staat momenteel absurd hoog ook :(

Kijk hier maar eens: http://www.mcpowerusa.com/digital.htm

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Bulldog
  • Niet online
Iemand die weet waar ik er een koop MET verlichting ?? Of weet er iemand nog andere types ??

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb gewoon voor 10,- zo'n buitenthermometer gehaald bij de kijkshop, opengwesloopt en met plakband aan de achterkant van mijn videokaart geplakt. Niet de mooiste oplossing, maar het werkt wel!!

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Pagina: 1