Toon posts:

Marktplaats box uitpak-topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• ToyotaMR2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:09
Ik zag het nog nergens staan, ik weet dat er meerdere zijn geweest die deze gekocht hebben, en om andere uitpak-topics niet te vervuilen deze maar gemaakt.

Ik had er 2 besteld en vandaag ene ontvangen:

Messenset plus snijplank;
Vleestang;
Rimmel nagellak;
Nagelvijl;
Official Idols Talent Box (software, mic enzo)
Een Deluxe comfort fleece deken (met mouwen enzo zoals op TV)
Een waterdichte ronde lamp (voor bv onder de douche/bad)
Villeroy en Boch 2 piece badkamer-opberg-potjes-iets.

Voor €25,- vind ik dit helemaal niet slecht, vooral niet vergeleken met bepaalde andere boxen.

Zusje zit in het nagellak-gebeuren, dus die is daar blij mee.
En ook is ze nu aan het zingen (gelukkig ga ik binnenkort toch het huis uit :+ )
Die messen en tang... tja, iedereen heeft die wel. Maar het is geen troep, en kunt het prima kado doen.
Zelf ga ik binnenkort het huis verlaten naar een nieuwe woning, dus die deken zal mijn vriendin prima kunnen gebruiken ga ik vanuit (ook bijna zelfde kleur als de bank).
Beetje design bakjes in de nieuwe badkamer moet ook wel kunnen, anders dienen ze weer perfect als een kado.
En lampje, tja... onder de douche komt die niet, maar wellicht handig in een kast oid.

Ben benieuwd of de 2e box verschilt !

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:37
Ik heb hem ook besteld, nog niet ontvangen, niks meer van gehoord/geen Track&Trace oid.

Maar je spullen opgeteld: komt marktplaats wel in de buurt van de €100,- min. waarde?

• ToyotaMR2
Nou... het komt sowieso wel boven de €25,- (mochten wij het los moeten kopen, niet via grote inkoop zoals hun ofc), en het enigste wat de prijs richting de €100,- zou moeten sturen is denk ik dat Villeroy gebeuren.

En vergeet niet dat een nagellakje ook snel tussen de 5 en 8 euro zit.
Dus die €25,- heb ik er wel uit. Dat ik niet echt aan de €100,- kom, maakt mij niet zo heel veel uit, want het is geen troep. En dat is belangrijker.
Die andere pakketten van bv BO4U en C2B, daar kun je gewoon echt niks mee.
Dus ik heb niks te klagen.

Vind het alleen een heul klein beetje jammer dat dat Villeroy van dat gelig/grijs gespikkelde steen is.
Past niet helemaal in onze badkamer.

[Voor 11% gewijzigd door ToyotaMR2 op 01-12-2012 12:26]

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:37
ToyotaMR2 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:23:
Nou... het komt sowieso wel boven de €25,- (mochten wij het los moeten kopen, niet via grote inkoop zoals hun ofc), en het enigste wat de prijs richting de €100,- zou moeten sturen is denk ik dat Villeroy gebeuren.

En vergeet niet dat een nagellakje ook snel tussen de 5 en 8 euro zit.
Dus die €25,- heb ik er wel uit. Dat ik niet echt aan de €100,- kom, maakt mij niet zo heel veel uit, want het is geen troep. En dat is belangrijker.
Die andere pakketten van bv BO4U en C2B, daar kun je gewoon echt niks mee.
Dus ik heb niks te klagen.
Dat is inderdaad een belangrijker punt: een troep dvd'tje of 3 plus nog wat rommel kan de prijs ook omhoog drijven, maar daar kun je niks mee. Liever een stapel nagellak, kan tenminste nog onder de kerstboom.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 23:09
Selektvracht stond vanochtend voor de deur, maar had nog geen zin mijn bed uit te komen.
Ik moet dus wachten op de tweede afleverpoging.

Twijfel nog heel erg of ik hem zonder te kijken inpak en onder de boom leg met mijn eigen naam er op, of het direct openmaak.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:58
ToyotaMR2 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 12:14:
Ik zag het nog nergens staan, ik weet dat er meerdere zijn geweest die deze gekocht hebben, en om andere uitpak-topics niet te vervuilen deze maar gemaakt.

Ik had er 2 besteld en vandaag ene ontvangen:

Messenset plus snijplank;
Vleestang;
Rimmel nagellak;
Nagelvijl;
Official Idols Talent Box (software, mic enzo)
Een Deluxe comfort fleece deken (met mouwen enzo zoals op TV)
Een waterdichte ronde lamp (voor bv onder de douche/bad)
Villeroy en Boch 2 piece badkamer-opberg-potjes-iets.

Voor €25,- vind ik dit helemaal niet slecht, vooral niet vergeleken met bepaalde andere boxen.

Zusje zit in het nagellak-gebeuren, dus die is daar blij mee.
En ook is ze nu aan het zingen (gelukkig ga ik binnenkort toch het huis uit :+ )
Die messen en tang... tja, iedereen heeft die wel. Maar het is geen troep, en kunt het prima kado doen.
Zelf ga ik binnenkort het huis verlaten naar een nieuwe woning, dus die deken zal mijn vriendin prima kunnen gebruiken ga ik vanuit (ook bijna zelfde kleur als de bank).
Beetje design bakjes in de nieuwe badkamer moet ook wel kunnen, anders dienen ze weer perfect als een kado.
En lampje, tja... onder de douche komt die niet, maar wellicht handig in een kast oid.

Ben benieuwd of de 2e box verschilt !
Ik heb precies hetzelfde mogen ontvangen maar ik heb wel een Car FM transmitter voor bluetooth.
Enige nutteloze vind ik de Idols microfoon. Verder ben ik redelijk tevreden.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ben benieuwd wanneer ie komt. Was gisteren wel verzonden, maarja, ze hadden er natuurlijk ook een track&trace nummer bij kunnen doen :X

als ik de inhoud hierboven zie, is het allerzins acceptabel. En die messenset komt best van pas :*)

• ToyotaMR2
Die messenset is het enige wat hier niet gebruikt wordt.

Anoniem: 449343

Had precies dezelfde inhoud ben opzich wel tevreden messenset kan goed gebruikt worden wanneer ik op kamers ga.
Verder is de rest toch wel weeggeefspul maar het was tenminste de 25 euro waard.

• Xepos
Wachtend op de eerste die meld dat die een iPad en een tv in de doos hebben aangezien ze dat hebben vermeld op marktplaats!

Wie weet doen ze dat wel achteraf netzo als die clicktobuy volgens mij betreft dit de eerste zending ik heb ook 2 boxes besteld heb eerste vandaag ontvangen. Btw ik heb van 12deliver nog maar een confirmatie van een box zijn andere mensen die dit ook hebben. Wel twee vouchers van mplaats though.

• ToyotaMR2
Hoop alleen dat ik niet dezelfde box krijg.
Had wel 2 verschillende ordernummers, maar wel tegelijk besteld, en bijna tegelijk het verzonden bericht gekregen (20 min. tussen) dus ik hoop dat ze dat wel goed geregeld hebben.

Voor iemand met ook dat fleece-kleed. Heb jij ook een foutje erin zitten? Ik heb de crème variant, met onder de zak een licht rode streep.
Waarschijnlijk zijn dit dus ook gewoon afdankertjes/foutjes/defecten.
Maar maakt niet zo heel veel uit, je zit toch helemaal verstopt en bedekt in dat ding.

@boven
2 gelijk besteld, 2 vouchers, 2x confirm shipping van 12d, maar 1 box ontvangen vandaag.

[Voor 8% gewijzigd door ToyotaMR2 op 01-12-2012 17:21]

• frickY
Heb mijne toch nog binnen, met identieke inhoud als de TS.

Messenset is leuk, maar we hadden al een goede set. Idem voor snijplank.
Fleecedeken heb ik 2 jaar geleden al met kerst aan vrouwlief gegeven, is dus dubbel
Idols Box komt uit 2003. Is ook niet ons ding.
Waterdichte lamp. We hebben sinds kort een bad, dus die gingen we maar eens proberen
Badkamer-opberg bekertjes vloeken met de rest van de badkamer, maar het idee is leuk
Nagellak is roze, maar de nagelvijl wordt denk ik nog wel gebruikt
Vleestang ben ik het meest blij mee. Die komt nog wel van pas.

De spanning was het leukst. Had echt géén idee wat er in zou zitten.

[Voor 90% gewijzigd door frickY op 01-12-2012 17:26]

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik heb hem ook zelfde inhoud als de ts en ben dolblij dat ik er "maar" 32 euro oid voor betaald heb. ter waarde van 100 euro.. yeah right.

Ach ja we hebben het geprobeerd met je maar denken, er zitten wat grappige kadootjes bij voor andere mensen, dus dat is wel leuk.

Leuke is is dat mijn vriendin er ook 1 besteld had en we dus nu 2x exact hetzelfde hebben. 8)7

Was dus eenmalig voor ons.

Messen en tang is overigens wel troep. ;)

[Voor 7% gewijzigd door Flagg op 01-12-2012 17:29]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:03
Gisteren wel een mail ontvangen dat de doos verzonden is, maar vandaar is er niemand aan de deur geweest. Hopen dat hij maandag aankomt :)

De BO4U box was destijds niet heel veel soeps, dus ben benieuwd wat er in deze doos zit.

[Voor 25% gewijzigd door G-Meister op 01-12-2012 17:37]

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

• Xepos
Ben ik nu de enige met een car FM transmitter?

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
sorry verkeerde topic :)
Mcctje schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:57:

[Voor 15% gewijzigd door Jeroen10 op 01-12-2012 18:30]

• Xepos

Anoniem: 16328

Ik ben benieuwd of er een tablet bij zat :P. Die stond wel op het plaatje.

• frickY
Mcctje schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:57:
Tot nu toe wel, zo te lezen.

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:33
Bah.. die mensen hier die zeuren dat ze er niks aan hebben of balen dat ze 2 dezelfde hebben..
Je koopt een doos zonder idee van de inhoud zeur dan niet als er dingen inzitten waar je niks aan hebt,
En ja bij zoeen actie is de kans groot dat er veel dezelfde dingen inzitten. Daarom kunnen ze het ook zo goedkoop aanbieden.
Ongeloofelijk dat mensen dan toch weer ik elk ****-box topic weer zo kunnen gaan zeuren .
Ben blij met wat je krijgt en als je dat niet wilt bestel er dan gewoon geen..

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 22:20
Bah, mensen die komen zeuren in een topic waar helemaal niet gezeurd wordt...

Ik ben benieuwd wanneer de mijne binnen komt, ik heb nog helemaal geen bericht gehad.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:53
frickY schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:22:
Heb mijne toch nog binnen, met identieke inhoud als de TS.

Messenset is leuk, maar we hadden al een goede set. Idem voor snijplank.
Fleecedeken heb ik 2 jaar geleden al met kerst aan vrouwlief gegeven, is dus dubbel
Idols Box komt uit 2003. Is ook niet ons ding.
Waterdichte lamp. We hebben sinds kort een bad, dus die gingen we maar eens proberen
Badkamer-opberg bekertjes vloeken met de rest van de badkamer, maar het idee is leuk
Nagellak is roze, maar de nagelvijl wordt denk ik nog wel gebruikt
Vleestang ben ik het meest blij mee. Die komt nog wel van pas.

De spanning was het leukst. Had echt géén idee wat er in zou zitten.
Net uitgepakt (was dit weekend niet thuis), maar exact hetzelfde.

Iemand gaat voor kerst een idols zangpakket ontvangen :+

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Anoniem: 325202
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar foto's

• Xepos
MaD_co schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:03:
Bah.. die mensen hier die zeuren dat ze er niks aan hebben of balen dat ze 2 dezelfde hebben..
Je koopt een doos zonder idee van de inhoud zeur dan niet als er dingen inzitten waar je niks aan hebt,
En ja bij zoeen actie is de kans groot dat er veel dezelfde dingen inzitten. Daarom kunnen ze het ook zo goedkoop aanbieden.
Ongeloofelijk dat mensen dan toch weer ik elk ****-box topic weer zo kunnen gaan zeuren .
Ben blij met wat je krijgt en als je dat niet wilt bestel er dan gewoon geen..
Post je nu meteen een standaard reactie bij elke verrassingsdoos?
Niemand in dit topic klaagt erover. Alleen merken ze op dat ze dezelfde inhoud hebben als iedereen gewoon hier.

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:16
heeft iedereen zijn box al gehad? Ik heb nog steeds niets binnen ook geen verzend email.

hoi

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-06 15:31

Dennisb1

VCDS 058

Kr44nVogel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:55:
heeft iedereen zijn box al gehad? Ik heb nog steeds niets binnen ook geen verzend email.
Zelfde probleem hier... Ik heb ze gemaild of het wat gaat worden voor sinterklaas nog.
Ook meteen even gevraagd waarom anderen hem wel hebben en de zelfde inhoud krijgen.
Ben benieuwd!

• isNull
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-05 12:15
Kr44nVogel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 00:55:
Ook ik heb de box nog niet binnen. Ik heb ook nog geen verzendbevestiging gehad.

Toch ben ik wel benieuwd wat er in zit! Ik ben bang dat het hetzelfde zal zijn als de andere in dit topic... Aan de andere kant is het toch iets waar je rekening mee moet houden als je zo'n box koopt.

• frickY
Gister zijn de 10 dagen levertijd volgens mij verstreken.

• ToyotaMR2
Denk ook dat dit weer niet hun eigen aanbiedingen zijn Jammer.

• tjallingv
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19-03-2020
Heb hem ook nog niet binnen. Vrijdag wel mail gehad dat hij binnen 4 dagen bezorgd wordt.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Heb vandaag een mailtje dat hij is verzonden. Zonder straatnaam dat wel.....:?
Willen jullie de inhoud ook even posten?
Thx
frickY schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:00:
Gister zijn de 10 dagen levertijd volgens mij verstreken.
Eind deze week toch? Bij mij stond levertijd 23-11 t/m 7-12

[Voor 48% gewijzigd door Dennisb1 op 04-12-2012 12:19]

• frickY
Ik meen mij een levertijd van 10 dagen te herinneren, maar kan het niet terug vinden.

box 2 is bij mij ook onderweg

• Moby132
  • Laatst online: 12-04-2018
Volgens Marktplaats: Het verrassingspakket met minimaal winkelwaarde €100,00. Verzending binnen 10 werkdagen.
Ik heb zojuist een bericht van 12DELIVER ontvangen "dat het pakket in opdracht van Marktplaats via het vertrouwde netwerk van Selektvracht verzonden is".
Dan moet je maar afwachten of je het op 5 december 2012 binnen hebt...

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Moby132 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 17:05:
Volgens Marktplaats: Het verrassingspakket met minimaal winkelwaarde €100,00. Verzending binnen 10 werkdagen.
Ik heb zojuist een bericht van 12DELIVER ontvangen "dat het pakket in opdracht van Marktplaats via het vertrouwde netwerk van Selektvracht verzonden is".
Dan moet je maar afwachten of je het op 5 december 2012 binnen hebt...
Zijn de zelfde lui die DHL4YOU zijn. Deze doen er 3-4 dagen over dus spijtig...Maar het is ook geen sinterklaas pakket en is ook nergens toegezegt

• Moby132
Ik ben benieuwd, na het Click 2 Buy forum gevolgd te hebben!
Vrijdag a.s. zijn de 10 werkdagen verstreken.
Echter, ik houd moed omdat er al pakketten door mensen zijn ontvangen.

[Voor 27% gewijzigd door Moby132 op 04-12-2012 17:23]

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 23:16
Bij mij ook vandaag de bevestiging dat hij is verzonden met Selektvracht. Wel jammer dat het Selektvracht is, tot nu toe niet echt van die fantastische ervaringen mee.

Anoniem: 486793

30 nov de bevestiging gehad,12deliver een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er geleverd wordt,helaas geen reactie,denk dat het morgen wel komt samen met de bagger doos van c2b,

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Anoniem: 486793 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:08:
30 nov de bevestiging gehad,12deliver een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er geleverd wordt,helaas geen reactie,denk dat het morgen wel komt samen met de bagger doos van c2b,
Ja dat probleem heb ik dus ook ze mailen totaal niet terug en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Onder die adres waar ze hun pand hebben staan ook al stuk of 8 bedrijven onder..

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 17:01
Heb zelf ook 30 november een mailtje gekregen met de bevestiging, maar nog geen box ontvangen. Gelukkig komen de waardevolle boxen bij de 2e lading boxen.

bedoel je de marktplaatsbox,zou fijn zijn ,wanneer ik m heb zal ik even melden wat de inhoud was,ben erg benieuwd

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Hier heb ik een foto staan.

De inhoud:
• Idols voor de PC microfoon
• Villeroy & Boch 2 opbergpotten voor in badkamer
• TV-fleece
• LED-lamp
• 6-delige messenset
• Vleestang

Totaal niet interessant voor mij, maar ach: als je gokt dan mis je de boot wel eens. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Heb `m ook binnen. Precies dezelfde inhoud als TS.
Je hoopt stiekem toch op meer. Maar ja, volgende keer beter.

• isNull
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22-05 12:15
Ook ik heb hem nu inmiddels binnen. Zelfde inhoud als TS, alleen met een potje Tapenade er bij (????)...

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 22:20
pven schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:25:
[...]

Hier heb ik een foto staan.

De inhoud:
• TV-fleece
• LED-lamp
• 6-delige messenset
• Vleestang

Totaal niet interessant voor mij, maar ach: als je gokt dan mis je de boot wel eens. :)
Dit, plus een nagellak en een heel erg vieze nagelvijl.

• ToyotaMR2
2e doos vandaag ontvangen, helaas identieke inhoud :(
Ga eens vragen met wat voor oplossing ze willen komen.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

ToyotaMR2 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:31:
Ik krijg ze niet aan de lijn en emails blijven onbeantwoord dus sterkte..

Heb net even gebeld met Selectvracht en mijn pakket staat daar alleen nog voorgemeld sinds vandaag en niet zoals wat hun beweren via de mail dat het gister was verstuurd.
Hopelijk blijkt niet dit ook de methode van C2B te zijn die hier wordt toegepast

[Voor 29% gewijzigd door Dennisb1 op 05-12-2012 13:47]

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ToyotaMR2 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:31:
garandeerden ze 2 verschillende dozen dan?

ja,zie hier,

Laat u verrassen! De inhoud van ieder pakket is anders, maar zeker de moeite waard

• tjallingv
Anoniem: 486793 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:23:
ja,zie hier,

Laat u verrassen! De inhoud van ieder pakket is anders, maar zeker de moeite waard
De pakketten die ik hier lees zijn anders bijna allemaal identiek.

ja dat zie ik ook,ze hebben schijnbaar nog niet door dat er forums zijn waar er over gepraat wordt.ik had van mp wel wat meer verwacht,maar heb mn box nog niet dus nog even afwachten.

• ToyotaMR2
Dennis, wie heb jij gebeld dan?

Ik heb net een gesprek gehad met iemand van MP, en er werd aangegeven dat hun niet de leverancier waren.
Dat is dus 12Deliver.nl Tel.: 0900 700 7010 (50 cent pm) klantenservice@12deliver.nl ;)
Dus daar ligt mijn vraag nu ook. Met een kleine hint naar de inhoud, waarde en gebrek aan diversiteit in de pakketten 8)

[Voor 21% gewijzigd door ToyotaMR2 op 05-12-2012 14:41]

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

ToyotaMR2 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:38:
Dennis, wie heb jij gebeld dan?

Ik heb net een gesprek gehad met iemand van MP, en er werd aangegeven dat hun niet de leverancier waren.
Dat is dus 12Deliver.nl Tel.: 0900 700 7010 (50 cent pm) klantenservice@12deliver.nl ;)
Die 0900 mensen heb ik gebeld. na 10 minuten de hoop opgegeven. dat MP niet moet bellen was ik al bekend mee..
Maar gezien selectvracht aangeeft dat pas sinds begin van de middag het pakket is aangemeld maar nog niet geleverd is... en ze al gister hadden gemaild dat het was verstuurd... begin aan C2B momenten te denken

net mn pakket gekregen,zelfde zooi als de rest,helaas

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Toch jammer dat blijkbaar alleen de iBood boxen de moeite waard zijn, en die zijn niet te bestellen voor de gewone mens (zonder kennis van scripts).

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Reiben schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:27:
Toch jammer dat blijkbaar alleen de iBood boxen de moeite waard zijn, en die zijn niet te bestellen voor de gewone mens (zonder kennis van scripts).
zelfs MET scripts wil dit niet

• jreijmer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:08
Vandaag ook het pakket ontvangen, wederom zelfde zooi. Gaat mooi retour :-)

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

jreijmer schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:03:
Vandaag ook het pakket ontvangen, wederom zelfde zooi. Gaat mooi retour :-)
weet je ook hoe dit retour moet dit pakket?

• jreijmer
Mailtje sturen naar klantenservice@12deliver.nl

Hier staat meer informatie:
http://www.12deliver.nl/12deals/annuleren-retourneren/

Maar het probleem is dat (tenminste ik) geen log in heb gekregen om orders te bekijken of te retourneren. Dus ik moet wel via de mail (of tel).

Op de box zelf staat ook het retour adres al vermeld overigens.

[Voor 10% gewijzigd door jreijmer op 05-12-2012 16:14]

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

jreijmer schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:14:
Mailtje sturen naar klantenservice@12deliver.nl

Hier staat meer informatie:
http://www.12deliver.nl/12deals/annuleren-retourneren/

Maar het probleem is dat (tenminste ik) geen log in heb gekregen om orders te bekijken of te retourneren. Dus ik moet wel via de mail (of tel).

Op de box zelf staat ook het retour adres al vermeld overigens.
Mail reageren ze bij mij al 1,5 weken niet op... meerdere mailtjes dus succes! ben benieuwd

• Moby132
Zojuist om 16:50 uur heeft Selekt Vracht het pakketje afgeleverd.
Inhoud:
Vleestang
Steak mes/vork set
Herome nagelvijltje
Rimmel nagellak
Waterdichte badkamerlamp
TV-fleece pak
Idols Talentbox
2 badkamer opbergpotten
Deze doos is volgens mij met de Click2 Buy-box te vergelijken. Oftewel:TELEURSTELLEND!!! :(

• jreijmer
Dennisb1 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:15:
[...]

Mail reageren ze bij mij al 1,5 weken niet op... meerdere mailtjes dus succes! ben benieuwd
Good to know. Morgen dus een belletje plegen.

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:03
Het heeft even geduurd, maar vandaag ook mijn pakketje ontvangen:

De inhoud:
• Nagellak
• Nagelvijl
• TV-fleece
• LED-lamp
• 6-delige messenset
• Vleestang
• Potje Tapenade

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Ook mijn 2de box ontvangen indentieke inhoud dus dat is een beetje jammer. Ga nog even kijken of ik er over ga bellen of dat ik het hier bij laat. ben niet een heel ondernemend persoon :P

• harmpie21
  • Laatst online: 16:21
Ik heb ook dezelfde box! Zelfde dag gebeld naar MP en 12deliver. Je mag ze binnen 7 werkdagen retour sturen.

Hier de mail die ik van 12deliver over het retour heb gekregen:
Beste Harm Albert Tuinman,

Eerder hebben wij u een bestelling toegestuurd in opdracht van Marktplaats Aanbieding
Uw zending is verzonden via het vertrouwde netwerk van Selektvracht U heeft kenbaar gemaakt gebruik te willen maken van het herroepingsrecht.

Uw opdrachtnummer: *******

Bij een koop op afstand heeft een consument tijdens een periode van 7 werkdagen, na ontvangst van een product, het recht zonder opgaaf van reden het artikel te retourneren. Het is niet de bedoeling dat het artikel in die tijd ook gebruikt is, het gaat dus om een zichttermijn.

Procedure en eisen herroepingsrecht

- Artikel dient binnen 14 dagen na levering retour te zijn.
- Artikel is ongebruikt en dient in originele staat en verpakking te worden aangeleverd.
- Voorzien van bijlage met bank- en ordergegevens
U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van producten. Schades en vermissingen die tijdens het retour sturen ontstaan, vallen niet onder de verantwoordelijkheid van 12Deliver of haar opdrachtgever.

Adres voor retournering

Qualitee bv - 12Deliver
Zilverstraat 64
2544 EL Den Haag

Vervolg na ontvangst

Na ontvangst van de retour gestuurde goederen wordt de aanvraag beoordeeld. Als de zending voldoet aan de gestelde voorwaarden ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze bevestiging wordt tevens verstuurd naar de opdrachtgever van 12Deliver. De opdrachtgever zal vervolgens het door u betaalde bedrag crediteren. 12Deliver heeft geen enkele inspraak in de procedure of termijn van betalen.

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 20:31
Dinnetje had ook een box besteld. Inhoud gelijk aan die van de TS. Wel tevreden, en voor € 25,00 durven wij zoiets wel aan. Voorpret was in ieder geval ook wat waard. :)

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-07-2021
Ook hier dezelfde inhoud als TS. Vraag me toch echt af of er ook maar bij iemand een iPad of televisie(!) in de doos zou zitten :D

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

• ToyotaMR2
Of gewoon die simpele oorbellen, pannen of boorset die in de afbeelding en tekst stonden waar toen iedereen over begon te lachen.
Dat had er toch echt wel beter in kunnen zitten :+

Maar uh Harm, hoe zit het met de verzendkosten, is geen antwoordnummer, dus je bent dan sowieso €6,75 kwijt?

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

ToyotaMR2 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:52:
Of gewoon die simpele oorbellen, pannen of boorset die in de afbeelding en tekst stonden waar toen iedereen over begon te lachen.

Maar uh Harm, hoe zit het met de verzendkosten, is geen antwoordnummer, dus je bent dan sowieso €6,75 kwijt?
DHL4YOU 5,50 Is ook selectvracht dan stuur je het gelijk met zelfde bedrijf terug _/-\o_

[Voor 8% gewijzigd door Dennisb1 op 05-12-2012 23:53]

• tjallingv
Gister ook binnen gehad. Zelfde inhoud als iedereen.

• rasco1986
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-01 11:45
Gister ook binnen gehad zelfde inhoud. Alleen geen Potje Tapenade

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hier ook dezelfde inhoud, die meteen retour gaat. Wat een spijt zeg, nooit meer zo'n box kopen.

Zou je nog iets kunnen beginnen (gewoon voor de vorm) met de uitspraak 'ieder pakket heeft een andere inhoud', terwijl dit aantoonbaar niet zo is?

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

mrwolf schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:28:
Hier ook dezelfde inhoud, die meteen retour gaat. Wat een spijt zeg, nooit meer zo'n box kopen.

Zou je nog iets kunnen beginnen (gewoon voor de vorm) met de uitspraak 'ieder pakket heeft een andere inhoud', terwijl dit aantoonbaar niet zo is?
Zul je eerst moeten weten hoeveel er verkocht is...
Want met zovele zijn wij niet...
Zo begint C2B ook en ze hebben een punt in hun geval reageren 5500 van de 6000 man niet bijvoorbeeld en dit snap ik ook wel..

• ToyotaMR2
Zeggen kun je het altijd. Hopen dat ze het zich in de toekomst niet meer proberen te permitteren.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:03

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Zoals verwacht, zelfde pakket als de rest, zonder tapenade. Gaat hier ook retour, zou alleen wat hebben aan de fleecedeken, en die haal ik wel goedkoper dan.

*update*
netjes binnen een uur antwoord op mijn email over het retourzenden. Dat doen ze dan wel weer goed :)

[Voor 26% gewijzigd door _Mystikal_ op 06-12-2012 15:06]

• harmpie21
ToyotaMR2 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:52:

Inderdaad je bent € 6,75 kwijt als je via PostNL gaat maar zoals Dennisb1 al zegt, DHL4YOU (Selektvracht) is dan goedkoper, en deze bedragen zijn voor eigen rekening...

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Hier zoals de rest ook binnen maar zonder tapanade echt slecht ik ga ze gelijk bellen

Als je ze beld krijg je te horen er is op dit moment niemand telefonisch bereikbaar :S
wat is dat voor rare tent...

[Voor 177% gewijzigd door Dennisb1 op 06-12-2012 15:49]

• Yaldair
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:23
Hier ook dezelfde als iedereen heeft - tapenade.

Ach ja...

Anoniem: 16328

De pakketdiensten zijn blij met deze boxen :'). Ik denk dat meeste Tweakers er wel even klaar mee zijn op de iBood box na.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:02:
De pakketdiensten zijn blij met deze boxen :'). Ik denk dat meeste Tweakers er wel even klaar mee zijn op de iBood box na.
Helemaal mee eens het slaat nergens meer op al die malafide bedrijfjes

!!!Wat ik jullie aanraad bel 070-3225343 dit is een lokaal nummer en die 0900 verwijst daar naar door!!!

Mijn doos gaat morgen gelijk weer retour bedankt MP

[Voor 21% gewijzigd door Dennisb1 op 06-12-2012 16:18]

• Crazy9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-02-2022
Bingo ik heb vandaag ook mijn pakket ontvangen, en idd hetzelfde als de rest ook zonder de tapenade...

Mmm wat zou ik doen?? terugsturen die meuk?? :9

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ook zelfde pakket gehad als iedereen hier.
Ach neem de verliezen wel, geen zin om moeite te doen met terugsturen etc.
Heb ik misschien weer wat spullen om op te blazen met nieuwjaar :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-06 23:16
Mijn messenset was anders, ik heb zo een set met steakmessen en steakvorken. Verder hetzelfde spul.

Extra set messen en vorken is altijd handog voor bbq e.d. en de vleestang en badkamerdingen zijn ook prima, geen fantastsiche doos, maar ook niet de moeite om terug te sturen.

• rasco1986
Ik wil de box ook terug sturen? Kan ik de box gewoon terugsturen of moet ik hiervoor eerst bellen/mailen. En heb je een geldige reden nodig om terug te sturen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:21
rasco1986 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:06:
En heb je een geldige reden nodig om terug te sturen?
Nee, geen enkele reden nodig. Wettelijk zo geregeld.

Nickname does not reflect reality

• harmpie21
rasco1986 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:06:
Ik wil de box ook terug sturen? Kan ik de box gewoon terugsturen of moet ik hiervoor eerst bellen/mailen. En heb je een geldige reden nodig om terug te sturen?
Voldoet niet aan je verwachtingen!

En je kan ze mailen.. Maar je krijgt alleen dit terug:
Beste Harm Albert Tuinman,

Eerder hebben wij u een bestelling toegestuurd in opdracht van Marktplaats Aanbieding
Uw zending is verzonden via het vertrouwde netwerk van Selektvracht U heeft kenbaar gemaakt gebruik te willen maken van het herroepingsrecht.

Uw opdrachtnummer: *******

Bij een koop op afstand heeft een consument tijdens een periode van 7 werkdagen, na ontvangst van een product, het recht zonder opgaaf van reden het artikel te retourneren. Het is niet de bedoeling dat het artikel in die tijd ook gebruikt is, het gaat dus om een zichttermijn.

Procedure en eisen herroepingsrecht

- Artikel dient binnen 14 dagen na levering retour te zijn.
- Artikel is ongebruikt en dient in originele staat en verpakking te worden aangeleverd.
- Voorzien van bijlage met bank- en ordergegevens
U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van producten. Schades en vermissingen die tijdens het retour sturen ontstaan, vallen niet onder de verantwoordelijkheid van 12Deliver of haar opdrachtgever.

Adres voor retournering

Qualitee bv - 12Deliver
Zilverstraat 64
2544 EL Den Haag

Vervolg na ontvangst

Na ontvangst van de retour gestuurde goederen wordt de aanvraag beoordeeld. Als de zending voldoet aan de gestelde voorwaarden ontvangt u een bevestiging per e-mail. Deze bevestiging wordt tevens verstuurd naar de opdrachtgever van 12Deliver. De opdrachtgever zal vervolgens het door u betaalde bedrag crediteren. 12Deliver heeft geen enkele inspraak in de procedure of termijn van betalen.

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

Wat is het hier ineens stil? Iedereen hun dozen al teruggestuurd? Volgens mij hebben weinig mensen deze doos besteld zo te merken..

• rasco1986
Ik heb hem terug gestuurd... Voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen.

• ToyotaMR2
Mijn tweede, identieke, hier ook geretourneerd.

• harmpie21
Ik wacht liever eerst even af of je ook echt je geld terug krijgt... Daarna stuur ik hem op!

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

harmpie21 schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:24:
Ik wacht liever eerst even af of je ook echt je geld terug krijgt... Daarna stuur ik hem op!
Moet wel binnen 7 werkdagen na ontvangst toch?

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-06 17:01
Binnen 7 dagen na ontvangst kan je verzoek doen tot retourneren. En binnen 14 dagen na levering moet deze retour zijn.

• ToyotaMR2
Ik heb nog steeds geen reactie van hun, wel is mijn pakket al onderweg terug.
Ze zijn verplicht je geld terug te geven hoor (mits je aan deze voorwaarden voldoet).
Alleen opletten dat ze niet komen met het "geen pakket ontvangen hier"-verhaal :O

• Dennisb1

Dennisb1

VCDS 058

ToyotaMR2 schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:53:
Ik heb nog steeds geen reactie van hun, wel is mijn pakket al onderweg terug.
Ze zijn verplicht je geld terug te geven hoor (mits je aan deze voorwaarden voldoet).
Alleen opletten dat ze niet komen met het "geen pakket ontvangen hier"-verhaal :O
Daar heb ik een DHL tracking systeem voor..

• harmpie21
Iedereen verzonden met DHL (Selektvracht) Deze kan je toch gewoon afgeven bij een DHL service punt?

Ik ga hem morgen denk ik maar sturen...

EDIT: Heeft iemand al verder wat gehoord over de retour zending?

[Voor 19% gewijzigd door harmpie21 op 11-12-2012 17:23]

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:15

HaTe

haat niet

Ik heb ze donderdag (6 dec) een mail gestuurd over het retourneren, maar heb nog geen antwoord. Ik kan denk ik niet zomaar zonder mail die doos opeens opsturen, of is dat juist wel de bedoeling? Ik las op consuwijzer dat ik eerst een mail moest sturen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:57
Anoniem: 16328 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:02:
Ik verbaas me elke keer weer dat zoveel volwassen mensen zich niet kunnen bedwingen als ze een "digitale grabbelton" zien! Het valt vrijwel altijd tegen, waarom dan toch die drang om het te kopen?! Is dat nieuwsgierigheid? Als ze de inhoud hadden geplaatst zou niemand het besteld hebben, en dat is nou precies de reden dat ze er een grabbelton van maken!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06 20:56

SuBBaSS

-has Ryzen

+1
Dat vraag ik me nou ook af.
Het is vast niet toevallig dat hier nogal wat namen overeenkomen met die uit gelukszoeker-aanbiedingen waar ook zo gretig op gehapt wordt (desnoods meerdere keren proberen bij een bedrijf dat bewezen heeft de zaakjes niet op orde te hebben).
Hier valt het gelukkig nog mee met het geklaag over onrecht dat aangedaan wordt, maar het sijpelt toch wat tussen de zinnen door.

Gegokt en verloren, kan gebeuren maar je kunt de ellende zelf natuurlijk ook op blijven zoeken...

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:15

HaTe

haat niet

SuBBaSS schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 23:04:
+1
Dat vraag ik me nou ook af.
Het is vast niet toevallig dat hier nogal wat namen overeenkomen met die uit gelukszoeker-aanbiedingen waar ook zo gretig op gehapt wordt (desnoods meerdere keren proberen bij een bedrijf dat bewezen heeft de zaakjes niet op orde te hebben).
Hier valt het gelukkig nog mee met het geklaag over onrecht dat aangedaan wordt, maar het sijpelt toch wat tussen de zinnen door.

Gegokt en verloren, kan gebeuren maar je kunt de ellende zelf natuurlijk ook op blijven zoeken...
Ik zou het zelf ook niet zomaar doen, maar de enthousiaste tweakers hebben me toch overgehaald. Ik weet nu wel dat ik dit nooit weer doe.

Maar iemand die nog antwoord kan geven op mijn vraag?

edit: Laat maar, ik heb nu ook mail!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee