Ik zag het nog nergens staan, ik weet dat er meerdere zijn geweest die deze gekocht hebben, en om andere uitpak-topics niet te vervuilen deze maar gemaakt.
Ik had er 2 besteld en vandaag ene ontvangen:
Messenset plus snijplank;
Vleestang;
Rimmel nagellak;
Nagelvijl;
Official Idols Talent Box (software, mic enzo)
Een Deluxe comfort fleece deken (met mouwen enzo zoals op TV)
Een waterdichte ronde lamp (voor bv onder de douche/bad)
Villeroy en Boch 2 piece badkamer-opberg-potjes-iets.
Voor €25,- vind ik dit helemaal niet slecht, vooral niet vergeleken met bepaalde andere boxen.
Zusje zit in het nagellak-gebeuren, dus die is daar blij mee.
En ook is ze nu aan het zingen (gelukkig ga ik binnenkort toch het huis uit
)
Die messen en tang... tja, iedereen heeft die wel. Maar het is geen troep, en kunt het prima kado doen.
Zelf ga ik binnenkort het huis verlaten naar een nieuwe woning, dus die deken zal mijn vriendin prima kunnen gebruiken ga ik vanuit (ook bijna zelfde kleur als de bank).
Beetje design bakjes in de nieuwe badkamer moet ook wel kunnen, anders dienen ze weer perfect als een kado.
En lampje, tja... onder de douche komt die niet, maar wellicht handig in een kast oid.
Ben benieuwd of de 2e box verschilt !
Ik had er 2 besteld en vandaag ene ontvangen:
Messenset plus snijplank;
Vleestang;
Rimmel nagellak;
Nagelvijl;
Official Idols Talent Box (software, mic enzo)
Een Deluxe comfort fleece deken (met mouwen enzo zoals op TV)
Een waterdichte ronde lamp (voor bv onder de douche/bad)
Villeroy en Boch 2 piece badkamer-opberg-potjes-iets.
Voor €25,- vind ik dit helemaal niet slecht, vooral niet vergeleken met bepaalde andere boxen.
Zusje zit in het nagellak-gebeuren, dus die is daar blij mee.
En ook is ze nu aan het zingen (gelukkig ga ik binnenkort toch het huis uit

Die messen en tang... tja, iedereen heeft die wel. Maar het is geen troep, en kunt het prima kado doen.
Zelf ga ik binnenkort het huis verlaten naar een nieuwe woning, dus die deken zal mijn vriendin prima kunnen gebruiken ga ik vanuit (ook bijna zelfde kleur als de bank).
Beetje design bakjes in de nieuwe badkamer moet ook wel kunnen, anders dienen ze weer perfect als een kado.
En lampje, tja... onder de douche komt die niet, maar wellicht handig in een kast oid.
Ben benieuwd of de 2e box verschilt !