Geachte leden,
Op korte termijn wil ik een nieuwe gaming PC aanschaffen. Ik heb nu een krachtige laptop, maar die is niet krachtig genoeg om hedendaagse games af te spelen, vandaar weer de overstap naar desktop.
Nu zou ik voor een standaard ATX kast kunnen kiezen, met dezelfde inhoud, maar ruimte is nogal beperkt met waar ik nu woon.
Vandaar dat mijn oog viel op onderstaande ITX opstelling;
Zoals jullie wellicht merken, heb ik er geen ITX mobo bij gedaan. Reden; ik heb niet het beste verstand van mobo's en zeker niet ITX
Op korte termijn wil ik een nieuwe gaming PC aanschaffen. Ik heb nu een krachtige laptop, maar die is niet krachtig genoeg om hedendaagse games af te spelen, vandaar weer de overstap naar desktop.
Nu zou ik voor een standaard ATX kast kunnen kiezen, met dezelfde inhoud, maar ruimte is nogal beperkt met waar ik nu woon.
Vandaar dat mijn oog viel op onderstaande ITX opstelling;
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,77 | € 203,77 |
1 | Club3D Radeon HD 7950 royalQueen | € 290,- | € 290,- |
1 | Cooler Master Elite 120 Advanced | € 39,95 | € 39,95 |
1 | Cooler Master GeminII M4 | € 25,49 | € 25,49 |
1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 30,99 | € 30,99 |
1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 91,90 | € 91,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 682,10 |
Zoals jullie wellicht merken, heb ik er geen ITX mobo bij gedaan. Reden; ik heb niet het beste verstand van mobo's en zeker niet ITX
- Enig idee wat ik nodig heb om het plaatje compleet te maken, en of de koeler goed genoeg is met deze CPU?
- Ook vraag ik mij af - ik hoop het / denk het wel - of ik hiermee de hedendaagse games (BF3, Farcry 3) op zijn minst op high kan spelen, danwel ultra settings.
🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com