Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Na DBAN 1 pass slaat google weer vast

Pagina: 1
Acties:

• HD-readonly
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-12-2019
Hallo misschien kunnen jullie me helpen.

Ik had tijdje terug problemen met google. Na bepaalde webpagina's te bezoeken met de googlebrowser in windows 7 sloeg het beeldscherm vast. Muis en touchpad kon ik niet meer bewegen. Alleen met rebooten kon ik de PC weer gebruiken.

Uiteindelijk DBAN erop losgelaten. 1 pass. Alles opnieuw geinstalleerd, Mcafee eropgezet.
Nu na 2 dagen via bepaalde website; slaat google weer vast.

Is er een niet bekend lek in google of kan dit aan mijn laptop liggen?

• Tracking Cookie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-11 08:14
Waarom denk je dat dit door een virus komt? Heb je geprobeerd om met een andere browser te surfen (Firefox/Internet Explorer/Opera)? Liepen die ook vast?
Heb je gescand op virussen met bijvoorbeeld MBAM of je McAfee?

• HD-readonly
Tracking Cookie schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:34:
Waarom denk je dat dit door een virus komt? Heb je geprobeerd om met een andere browser te surfen (Firefox/Internet Explorer/Opera)? Liepen die ook vast?
Heb je gescand op virussen met bijvoorbeeld MBAM of je McAfee?
Ik heb McAfee geinstalleerd en werkend.
MBAM zegt me niets?
Zijn er dan andere oorzaken dan een virus?
Ik zal firefox of opera eens installeren

als google vastlopers op het scherm veroorzaakt is er een lek/bug oid in de browser lijkt mij.

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 16:33
Als google vastlopers veroorzaakt in je OS is het zeer waarschijnlijk dat er een hardware probleem is.

Heel af en toe is dit ook aan software/driver problemen te weiden, McAfee is al jaren bekend als resource etende, compatibiliteit probleem veroozakende virusscanner. Ik zou deze er gewoon is afgooien en of Microsoft Security Essentials of Panda Cloud installeren. Denk ook aan je drivers updaten met name videokaart drivers, storage drivers en chipset drivers kunnen problemen veroorzaken of bugs hebben als ze niet de laatste versie zijn. Daarbij moet ik wel aangeven dat de 12.8 drivers van AMD (ATI) minders bugs bevatten dan de 12.10 drivers.

Verder het Hangen en Opstartproblemen troubleshooter topic doornemen en zoals aangegeven memtest doen en je harde schijf testen op problemen hiervoor wijs ik naar BalusC in "OM FAQ" en dan de smart data uitlezen en interperteren met de informatie die gegeven wordt.

[ Voor 17% gewijzigd door Starke op 01-12-2012 16:38 ]

• HD-readonly
Internet explorer blijft ook hangen. (2 x getest)

een andere browser lijk ik niet te kunnen installeren doordat het installatie keuzeprogramma net als google niet goed opstart.

• HD-readonly
Daarom blijft bij mij de zéér prangende vraag bestaan.

Kan het zijn dat DBAN toch niet alle virussen wist?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

HD-readonly schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:14:
Daarom blijft bij mij de zéér prangende vraag bestaan.

Kan het zijn dat DBAN toch niet alle virussen wist?
Dban wist de harde schijf. echt. tenzij hij een partitie wist.

De kans is veel groter dat (ALS) je een virus had (waarom denk je dat?) je dit opnieuw hebt geinstalleerd.

Echter ik zie in je verhaal helemaal geen tekenen van een virus. Waarom is het niet "gewoon" kapotte hardware. b.v. teveel stof in de ventilator waardoor hij te warm loopt.

Ga eerst eens hardware uitsluiten. b.v. door burn-in software of memory check van windows te draaien.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Pagina: 1