Hallo Allen,
Eens moet de eerste keer dus vandaar dat ik nu mijn eerste PC in elkaar wil zetten. Ik heb er een stukje hobby aan maar wil dit keer én in de toekomst computers maken die meer aan mijn eisen voldoen.
Ik ben geen pro maar ik ken de componenten en hun functies. Het meest lastige vind ik om te oordelen of een component "goed" is en of ze met elkaar overweg kunnen.
Eisen van de PC zijn
Werk: allemaal remote desktop dus een thin client zou volstaan
algemeen gebruik: internetten, office, mail, kleine apps
gamen: zo nu en dan een game, mag graag een oude game uit de doosch pakken dus hier hoef ik geen high end spul voor te hebben.
overige: moet vooral een stille computer zijn, draaien op windows 8 en lekker snel draaien.
Budget: max EUR 1000,-
Ik zat eerst te denken aan een dikke dual core maar ik denk dat een quad core iets langer mee zal gaan mocht ik in de toekomst meer nodig hebben.
zie hieronder mijn lijstje wat ik zelf een beetje in gedachten had maar hoor graag jullie adviezen.
Eens moet de eerste keer dus vandaar dat ik nu mijn eerste PC in elkaar wil zetten. Ik heb er een stukje hobby aan maar wil dit keer én in de toekomst computers maken die meer aan mijn eisen voldoen.
Ik ben geen pro maar ik ken de componenten en hun functies. Het meest lastige vind ik om te oordelen of een component "goed" is en of ze met elkaar overweg kunnen.
Eisen van de PC zijn
Werk: allemaal remote desktop dus een thin client zou volstaan
algemeen gebruik: internetten, office, mail, kleine apps
gamen: zo nu en dan een game, mag graag een oude game uit de doosch pakken dus hier hoef ik geen high end spul voor te hebben.
overige: moet vooral een stille computer zijn, draaien op windows 8 en lekker snel draaien.
Budget: max EUR 1000,-
Ik zat eerst te denken aan een dikke dual core maar ik denk dat een quad core iets langer mee zal gaan mocht ik in de toekomst meer nodig hebben.
zie hieronder mijn lijstje wat ik zelf een beetje in gedachten had maar hoor graag jullie adviezen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-4170 Black Edition | € 113,20 | € 113,20 |
| 1 | MSI 990FXA-GD80 | € 150,50 | € 150,50 |
| 1 | MSI R6870 Twin Frozr II | € 164,60 | € 164,60 |
| 1 | Western Digital Red WD20EFRX, 2TB | € 104,06 | € 104,06 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | TP-Link TL-WN851ND | € 14,30 | € 14,30 |
| 1 | Scythe Big Shuriken 2 | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A2000C9 | € 50,70 | € 50,70 |
| 1 | Lite-On iHAS524 Zwart | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 430W | € 44,80 | € 44,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 759,96 | |