Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[office for mac] Word lettertype 1 op1 bij a3 papier

Pagina: 1
Acties:

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:32
Goedendag,
Ik ben normaal niet zo hulpeloos, maar ik heb me rot gezocht en kan niets vinden!

Ik heb een liturgie gemaakt op word met gewoon a4 papier. Vervolgens a3 papier geselecteerd en ook hierop ziet alles goed uit. Maar.... op A4 heb ik lettertype 14 (calibri) gebruikt en op de a3 is het even groot?! Nog steeds neemt het eerste stukje tekst 80% in op mijn a3, terwijl dit ook zo was bij de a4. Nu kan ik wel op gevoel de lettertype naar 7 of 8 gooien, maar ik heb niet echt een printer in de buurt om alles even uit te testen.

Hoe kan ik dit oplossen? Ik vind het ook niet erg om een ander programma te gebruiken (wel gratis aub).

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Geen oplossing van mijn kant, maar ik verplaats je topic even naar CSA. Daar lijkt het mij meer op zijn plek.

Desktop | Server | Laptop

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Kan je iets duidelijker zijn in wat het 'probleem' is? Wil je zeggen dat een stuk tekst niet mee schaalt zoals een ander stuk dat wel doet als je van A4 naar A3 gaat? Kan je bij het printen niet iets opgeven om het hele document te schalen naar het aangewezen papierformaat?

Commandline FTW | Tweakt met mate