(Veel) nieuwe accounts in verband met ClickToBuy topic?

Pagina: 1
Acties:
  • 685 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:56
Ik weet niet of ik hier goed zit met dit topic, maar ik zie geregeld een paar motivatieposts voorbijkomen in het ClickToBuy pakjesavond topic (Anoniem: 485928 in "ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing*").

Als ik er een paar uitpik (ikmaakerwerkvan, Wiebel14), valt het me op dat die vandaag zijn geregistreerd met alleen maar posts in het betreffende topic. Geen idee wat hier de procedure van is, maar vooral de ikmaakerwerkvan poster met zijn voorstel om alle klachten in te zamelen lijkt mij gewoon vals.

Misschien tijd voor een nieuwe-accounts-opschoonrondje? :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

vind ik ook erg verdacht inderdaad.

Wat ik nog verdachter vind is dat tweakers steeds het topic sluit als het goed loopt en er gefundeerde klachten komen. Volgens mij spelen die ook onder 1 hoedje. Immers, waarom zou je een goed lopend onderwerp op slot gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 09:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat gaf jou de indruk dat het topic goed liep? Wat was er nog niet besproken in dat topic? Ik heb dat topic voor de lol gevolgd en zag steeds het zelfde voorbij komen en na 34 pagina's was alles wel besproken.

Lees ook rustig het slotje eens door, Anoniem: 22659 in "ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing*". Lijkt me vrij duidelijk.

Ben erg benieuwd naar je motivatie over dat "tweakers" onder 1 hoedje speelt met C2B :)

[ Voor 21% gewijzigd door janvanduschoten op 05-12-2012 09:12 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

Op de laatste pagina alleen al wordt er de inhoud van 2 dozen ten toon gesteld.
Er word ruim vergeleken met dozen van andere acties, op de voorlaatste pagina gebeurt dit nog.

Ik heb al vaak proberen te bellen maar kom er neit door. Door dat topic zie ik dat neit de enige ben die nog steeds geen doos heeft.

En dan nog, als het al zo is dat alles besproken is in jou ogen, waarom mogen wij dan niet gewoon door discussieren?
Lijkt me niet dat iemand last heeft van dit topic, ik zie er dan ook echt totaal geen redne in om het opic te sluiten.

Dat is meer een loze opmerking, concreet bewijs heb ik daar uiteraard niet voor. Ik vind het alleen erg opvallend.
Alleen sluiten jullie nu voor de 2de keer een topic. waarom? Omdat jullie voor ons bepaald hebben dat het niet nuttig is.
Mij vraag: Waarom hebben jullie bepaald dat wij het niet nuttig meer moeten vinden?

Voor mij had het namelijk zeker meer dan genoeg waarde. En de dingen die ik nutteloos vind? Scroll ik gewoon door.

Wil ik er wel nog even bij zeggen dat ik hetzelfde denk over het systeem op de voorpagina. Anderen die bepalen wat jij moet lezen. in mijn ogen te krom voor worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 274613 op 05-12-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-07 09:52

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zie in de vele pagina's ervoor heel veel gklaag en gerant op C2B en de duidelijke waarschuwingen van de mods van dat forumdeel.

Anoniem: 22659 in "ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing*"

Anoniem: 27535 in "ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing*"

Anoniem: 27535 in "ClickToBuy verrassingsdoos *uitpakken en nabeschouwing*"

Als het dan toch niet ontopic gaat dan gaat het topic dicht. Dat werkt overal op het forum zo, ook daar. Er staat ook niet dat het topic niet nuttig is, er staat dat er veel offtopic wordt gegaan (en blijft gaan).

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 485433

Ik ben zelf een van de velen die nog wachten op hun pakket.

Via dit forum kon ik opvolgen hoe het andere klanten verging, ook al werden dezelfde verzuchtingen daar keer op keer herhaald. Ook dat is voor mij relevant om te weten hoe ik verder moet met deze bestelling.

Zoals Denskie zie ik ook geen andere reden voor het sluiten van het onderwerp, dan dat Tweakers zich om een of andere reden loyaal wil opstellen t.a.v. ClickToBuy.

Ik herhaal dus graag de vraag van Denskie: "Waarom hebben jullie bepaald dat wij het niet nuttig meer moeten vinden?"

En als "off-topic" de voornaamste reden is... graag een nieuw topic dat alle zorgen en emoties over dit onderwerp tot uiting kan brengen. Ik ben er zeker van dat dit door veel mensen zou gewaardeerd worden.

(Nieuwe accounts zijn niet bij voorbaat verdacht, trouwens. Ik heb zelf ook een account aangemaakt op dit forum om mijn mening te kunnen delen n.a.v. dit onderwerp.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:35
Aan dit onderwerp is voldoende tijd en topics besteed.

(En clones ed worden gewoon opgeruimd. Het komt regelmatig voor dat acties/hypes veel nieuwe gebruikers trekken overigens.)

[ Voor 54% gewijzigd door Rukapul op 07-12-2012 22:36 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.