Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emielio
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-05 12:19
Ik heb een puntje van irritatie bij mijn telefoon. (G-Nex. met CM10) In pakweg 30% van mijn chats op whatsapp/sms/facebook e.d. spreek ik engels en de rest nederlands. Elke keer moet ik dus switchen van toetsenbord taal. Dit vergeet ik heel vaak, wat resulteerd in de meest onzinnige brabbelzinnen. Want hij corrigeert alles direct.

Ik heb even gegoogled, maar kon niets zinnigs vinden, maar is er niet een manier om toetsenbord taal, op basis van contact vast te leggen. Want je spreekt immers met je contacten altijd de zelfde taal....

Opleiding Brandveiligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:36

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Waarom niet simpeler. Geen correcties meer maar alleen de suggesties in beide talen? Zou dat werken?

Moet je alleen wat beter leren typen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:09
Je kan bij [instellingen > taal en invoer > toetsenbord instellingen > talen] kiezen welke talen je wilt ondersteunen.

Ik gebruik zelf SwiftKey (3), hiermee kan je ook meerdere talen downloaden. Je kan dus zonder problemen Engels en Nederlands (die talen heb ik gedownload) door elkaar typen. Download de trial eens en kijk wat je er van vindt.