Alternatief voor Squeezebox Touch

Pagina: 1
Acties:

• Rene2322
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06:38
Goedemorgen,

Ik ben zelf al enige tijd de gelukkige eigenaar van een Logitech Squeezebox Touch. Mijn pa heeft 'm al een aantal keer geïnteresseerd zitten bekijken. Het leek me dan ook leuk om er een voor z'n verjaardag te kopen. Nu zie ik alleen dat dit artikel helemaal niet meer leverbaar is. Er zijn nog een paar winkels die 'm aanbieden, maar dat is of voor een fors hogere prijs of onbekende levertijd.

Ik heb op de Logitech site (nog) geen alternatief gevonden. Weet iemand of er vergelijkbare producten in de handel zijn.

Ik bedoel dan: touchscreen, toegang tot muziekbibliotheek nas en internetradio, aan te sluiten op audio-installatie. Er staat nu een Playon HD mini 2. Voor film leuk, maar om nu de TV aan te moeten zetten om een playlist te selecteren is helemaal niks.

bvd,
René

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:51
Ik was net van plan om mijn Squeezebox Touch te koop te zetten. Hij is nog geen jaar oud en verkeerd in nieuwstaat. Er zit nog garantie op, als je interesse hebt PM me maar.

Ik denk overigens dat er voor dit geld eigenlijk geen alternatieven zijn, ik snap ook niet dat Logitech dit product zomaar uit de handel haalt.

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-01 20:14
Je zou ook eens op "Sonos" kunnen googlen. Daarmee kun je volgens mij vergelijkbare dingens als met een squeezebox.

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:51
Echter, een simpele Sonos Connect kost 349 euro, ondersteunt maximaal 48 kHz / 24 bit bestanden en heeft geen touchscreen of afstandsbediening.

• EdGnoj
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
TEAC heeft er een aantal. Schijnen erg goed te zijn.
http://www.teac.eu/hifi-a...aming/receiver/wap-ax100/

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:53

servies

Veni Vidi Servici

Komt qua functionaliteit/specificaties niet in de buurt...
Pagina: 1