niet bestaande map??

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
ik heb een netwerk met o.a. windows 98 workstations. Sinds kort is er op twee van deze compu's iets vreemds aan de hand, als ik vanaf een andere pc via netwerkomgeving zo'n computer wil bekijken, geeft íe op de één de map TRANSFER aan en op de andere een map NIEUWE MAP, terwijl er geen schijven gedeeld zijn en de mappen helemaal niet bestaan. hoe kan dat?

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
helemaal niemand die hier een antwoord op heeft???

Verwijderd

Het zou kunnen dat die mappen vroeger wel bestaan hebben maar dat ze weggehaald zijn (door wie dan ook).
Als je een map bijvoorbeeld D:\ftp met als share "FTP" kan je d:\ftp wel verwijderen, maar daarmee verwijder je de share "FTP" NIET! Dus je moet altijd eerst de share verwijderen en dan pas de map. Om de share alsnog te verwijderen zal je nu op de ene pc een map+share "TRANSFER" aan moeten maken en op de andere pc map+share "NIEUWE MAP".
Vervolgens de shares verwijderen en dan de mappen verwijderen. Dan zijn ze weg als het goed is!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
aha... zo moet dat dus... :) was alweer half vergeten dat ik dit topic had geopend, maar het werkte inderdaad..problem solved..thnx.