Anoniem: 281354

Topicstarter
Goedenavond allemaal,

Ondanks dat SMS in mijn ogen nog altijd prima volstaat, wordt de druk om een telefoon met de mogelijkheid om te 'Whatsappen' steeds groter. Bovendien begint de accu van mijn 'klassieke' telefoon het langzaam op te geven.

Daarom ben ik dus op zoek naar:
- Een budget smartphone die Android (4.0 of hoger) draait.
- Ik wil er maximaal €200 aan uitgeven, maar als het goedkoper kan voor mijn eisen: graag!
- Telefoon wordt gebruikt voor standaardwerk: bellen, sms'en en whatsappen
- Tevens zal ik enkele lichte apps gebruiken, bv. Google Agenda
- Ik zal niet uitgebreid gaan multitasken en op het web surfen. Daarvoor heb ik een laptop.
- Ik wil graag dat de batterijduur zo lang mogelijk is, zodat ik niet overal een oplader mee naartoe hoef te slepen.
- Het zou ook wel fijn zijn als 'ie nog enigszins in mijn broekzak past.

Daardoor is de keuze via de Pricewatch al vrij snel beperkt tot een aantal modellen. Voor mij is het echter moeilijk hiertussen een keuze te maken, omdat de verschillen niet bijster groot lijken. Kunnen jullie me van goed advies voorzien?

pricewatch: Sony Xperia tipo Zwart €117 euro, de goedkoopste van het stel.
pricewatch: LG Optimus E610 L5 Zwart €142, qua prijs een middenmotor

En vervolgens de wat duurdere modellen..
pricewatch: Sony Xperia Miro (ST23i) Zwart €164
pricewatch: Huawei Ascend G 300 Zwart €170
pricewatch: Acer E350 Liquid Gallant Zwart €172

Alvast hartelijk bedankt voor de hulp. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 281354 op 29-11-2012 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

Sony Xperia U een optie? Als je een prepaid toestel koopt van KPN, Hi of Telfort dan kun je gebruik maken van cash back: http://www.prepaidkorting.nl/ 200 euro voor dit toestel met KPN of Hi prepaid - 40 euro cashback. pricewatch: Sony Xperia U Zwart

Als ik jou was zou ik eens wat reviews opzoeken van die Tipo :) zodat je een idee krijgt over accuduur, snelheid, beeldscherm en dergelijke. Deze heeft een aantrekkelijke prijs en voor jouw gebruik volstaat deze mogelijk gewoon :). Als je een beter beeldscherm wilt met een hogere resolutie komen de Huawai en Sony Xperia U weer in beeld. Acer levert naar wat ik vaak lees en hoor geen al te beste kwaliteit toestellen.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 30-11-2012 17:02 ]