Sinds ik windows 8 heb loop ik tegen een nogal vreemd probleem aan: ik kan niet meer inloggen op het extranet van mijn werk. Zowel in Google Chrome als in Internet Explorer 10 werken de inloggegevens niet meer. Nu vermoed ik dat het iets te maken heeft met gewijzigde internetinstellingen; in Internet Explorer staat er namelijk ineens onder de inloggegevens een domein: MIJNNAAM. Kortom ik vermoed dat hij me probeert in te loggen met onjuiste domeingegevens.
Het vreemde is dat ik dat in IE10 niet kan wijzigen en in de internet instellingen van windows 8 zelf staat helemaal geen domein ingesteld (alleen de werkgroep WORKGROUP). Kortom het is mij een beetje een raadsel hoe ik het zaakje werkend krijg. Iemand een idee?
Ik word er namelijk een beetje moet van om steeds op mijn smartphone in te loggen omdat die browser niet moeilijk doet
Het vreemde is dat ik dat in IE10 niet kan wijzigen en in de internet instellingen van windows 8 zelf staat helemaal geen domein ingesteld (alleen de werkgroep WORKGROUP). Kortom het is mij een beetje een raadsel hoe ik het zaakje werkend krijg. Iemand een idee?
Ik word er namelijk een beetje moet van om steeds op mijn smartphone in te loggen omdat die browser niet moeilijk doet
youtube.com/@hisrep