Toon posts:

HD wordt niet herkend in de bios?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

ik heb een klein probleempje, namelijk het volgende: laatst is de HD van mijn pentium 233 gesneuveld. Dus ik heb een nieuwe besteld
een 20 gig Western Digital 5400rpm maar deze wordt dus niet herkend door de comp. Als ik hem in mijn athlon 700 timmer doet ie het perfect. Als ik een 20 gig IBM 7200rpm in de pentium 233 stop dan doet deze het ook perfect dus aan de HD kan het niet liggen lijkt me. Iemand een idee waar het wel aan kan liggen en of ik dit op kan lossen? Alvast bedankt

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien ondersteunt het BIOS zo'n grote disk niet, heb je de laatste BIOS er al op gezet?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me sterk dat die bios het niet ondersteunt want die ibm ziet ie wel en als de bios hem niet ondersteund dan herkent ie hem als het goed is wel alleen dan is het formaat van de schijf net zo groot als de maximale grote van de schijf die die aan kan sturen toch?

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 00:01

Metzie

Nyaano !

Flash je bios eens naar de laatste versie of probeer zo'n WD programmatje voor ondersteuning van grote harddisks.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Verwijderd

master - slave settings oké?