Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben erover aan het denken om een samsung galaxy tab 1 of 2 te halen.

Alleen ik wil er graag het volgende mee kunnen doen.

Ik ben docent en ik wil dus graag voor elkaar krijgen dat dingen die ik op de tablet schrijf of teken gewoon meteen geprojecteerd worden op een scherm in de klas.

We hebben in elk lokaal een beamer die wordt aangestuurd door een pc met windows erop.

Is er dus een app of programma die hiervoor kan zorgen?

Dat ik een bluetooth verbinding opzet met een bluetooth stick in de pc en dat het tablet scherm zichtbaar wordt op de pc en hiermee ook op de beamer.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Google Play: Fonjector Pro#?t=W251bGwsMSwxLDEwMiwiY29tLmZvbmplY3Rvci5hbmRyb2lkLnNjcmVlbmNhcHNlcnZpY2UyIl0.

Alleen loopt dat via LAN ipv bluetooth.

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet ik eens gaan uitzoeken of ik dit tot stand krijg gebracht.

Ik ben er namelijk bang voor aangezien alle internetverbindingen beveiligd zijn enz.
Bluetooth is wat dat betreft een stuk makkelijker

in ieder geval al thanx voor de input

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je kan dmv HDMI-out gewoon je tablet aansluiten op een HDMI-compatibele beamer.
Ik geloof dat je dmv VNC server ook je android tablet gewoon als VNC server kan instellen, en dus met een VNC client je tablet kan zien: Google Play: droid VNC server

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Zou ik eens moeten kijken of onze beamer hmdi compatibele is maar ik ben bang van niet en dan ben ik nog steeds met draden bezig en aangezien die dingen midden in het lokaal hangen en ik regelmatig moet wisselen is dat niet erg handig

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 21:32:
Zou ik eens moeten kijken of onze beamer hmdi compatibele is maar ik ben bang van niet en dan ben ik nog steeds met draden bezig en aangezien die dingen midden in het lokaal hangen en ik regelmatig moet wisselen is dat niet erg handig
Dan heb je nog altijd het VNC server alternatief, daar moet je tab echter wel rooted voor zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Ik zou toch zeggen ipad met een apple tvtje

Verwijderd

Topicstarter
Of is er geen kabel te krijgen die vanuit de tablet een vga stekker heeft.

Deze kan ik namelijk heel makkelijk inprikken en zou ook goed te doen zijn. Dan hoef ik niet iedere keer op een stoel te staan om in de beamer in te prikken

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De samsungs ondersteunen ook samsung share, hdmi songle, direct wifi (dnla) en je bent klaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 18:58
Zou ook voor " wifi direct" gaan, stukje sneller dan bluetooth. Misschien in combinatie met Splashtop, kan je gewoon windows programma's gebruiken voor de presentatie
Pagina: 1