Hey,
In het topic van Assassins Creed Brotherhood had ik al aangegeven wat mijn probleem is, maar omdat ik nog niet echt hulp of advies heb gekregen wat ik nou kan doen om het te fixen, probeer ik het via deze weg te vragen.
Hieronder nog even mijn probleem.
In het topic van Assassins Creed Brotherhood had ik al aangegeven wat mijn probleem is, maar omdat ik nog niet echt hulp of advies heb gekregen wat ik nou kan doen om het te fixen, probeer ik het via deze weg te vragen.
Hieronder nog even mijn probleem.
Grudgie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:45:
Hey,
Ik zit met een klein probleempje en vroeg me af of jullie me konden helpen.
Ik ben net begonnen met dit deel en zit in sequence 3. Ergens in de stad Rome ben ik een gebouwd ingegaan.
Daar spraken 2 soldaten. 1 zei dat die de ander rijk kon maken omdat die een sleutel had gekocht van een man op een markt ofzo.. bla bla.
Je moet dan eerst die 2 gaan volgen en dan even later moet je van 1 van die mannen de sleutel pakken/stelen en de man killen.
Nadat je dat hebt gedaan kom je in een soort toren waarin je naar boven moet klimmen.
Op een gegeven moment kom je op een punt waar je zijwaarts moet springen, maar wat ik ook doe ik kom maar niet bovenop. Naar welke richting of iets moet ik springen?
Want als je op dat punt staat komt er een tekst in beeld dat A/S/W/D en SPACE moet indrukken om zijwaarts te springen, als je tegen een muur oploopt maar als ik dat doe dan gaat hij zich niet ergens aan vastpakken.