Samsung NX1000 voor 299,-

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05
Hallo,

Bij de dagaanbiedingen site 1dayfly.nl wordt een Samsung NX1000 aangeboden voor 399,- euro. Maar er is echter een cashback actie van samsung dat je 100 euro of een Galaxy tab2.0 (7") kunt krijgen bij het aanschaffen van die camera.

Nu zie ik een dergelijk toetstelletje voor een prijs van 300 euro wel zitten (met cashback), maar er komt echter geen duidelijkheid over. En gezien het hoge 'ik verwijder je post' gehalte bij 1df, hier dan maar een topic.

Iemand hier die wellicht kan vertellen of een dergelijke cashback actie van toepassing is?

Dat model schijnt ook al eerder voorbij te zijn gekomen toen deze ook onder de cashback actie viel, wellicht mensen hier die toen daar een camera hebben gekocht en gebruik hebben (proberen) te maken van de cashback actie?

[ Voor 17% gewijzigd door BLACKfm op 29-11-2012 16:00 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Verwijderd

In het andere topic las ik dat iemand Samsung had gemaild. Misschien kun je Samsung gewoon even bellen en vragen hoe het zit?

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

De site is toch duidelijk? Cashback alleen bij de aangesloten winkels waar hij bijna altijd 599 kost. Alleen de Wehkamp biedt hem aan voor 525. Met de gratis tab weer interessanter dan 1dayfly.

Verwijderd

1DF is geen aangesloten winkel dus die cashback kan je al vergeten http://www.samsung.com/nl.../pdf/deelnemersonline.pdf

• BLACKfm
Wie zegt dat het bij een geautoriseerde dealer gekocht moet worden? Bij de voorwaarden wordt dit nergens genoemd.

En nee, ik ga niet elke letter lezen, maar met enkele steekwoorden ben ik niet op een regel gekomen die zegt dat het enkel bij een geautoriseerde dealer vandaan mag komen

[ Voor 52% gewijzigd door BLACKfm op 29-11-2012 16:14 ]

Verwijderd

BLACKfm schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:12:
Wie zegt dat het bij een geautoriseerde dealer gekocht moet worden? Bij de voorwaarden wordt dit nergens genoemd.

En nee, ik ga niet elke letter lezen, maar met enkele steekwoorden ben ik niet op een regel gekomen die zegt dat het enkel bij een geautoriseerde dealer vandaan mag komen
Dit staat er in de voorwaarden:
Bij aankoop van de NX1000, NX1010 camera ontvangt u een Galaxy TAB 2 (7.0) of €100 cash retour
(...)
Actiemodellen: De actie is enkel geldig op volgende modellen: SMART Camera NX20, NX210, NX1000, NX1010, WB850F. Samsung is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de actiemodellen bij uw verkooppunt. Zie www.samsung.com/promotion voor de lijst met deelnemende winkels.
bron: http://www.samsung.com/nl...t-camera/voorwaarden.html

• BLACKfm
Ik haal daar nog steeds niet (letterlijk) uit dat je niet bij een andere winkel kunt kopen. En ik ga als het om geld gaat natuurlijk heel precies lezen...

[ Voor 25% gewijzigd door BLACKfm op 29-11-2012 16:22 ]

Verwijderd

BLACKfm schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:22:
Ik haal daar nog steeds niet (letterlijk) uit dat je niet bij een andere winkel kunt kopen. En ik ga als het om geld gaat natuurlijk heel precies lezen...
:{. Je krijgt een lijst met deelnemende winkels, 1 day fly staat er niet bij, dat is dan toch duidelijk?

• BLACKfm
Maar waar staat dan dat je specifiek bij die winkels moet kopen want anders geld het niet? In mijn optiek zijn dit alleen maar winkels die een beetje poet aan samsung betalen om zo meer klantjes te trekken.

Ik wil in de voorwaarden zien staat "Deze actie is alleen van toepassing op model x,y en z gekocht bij *deze* winkels"

@hier beneden,

Is al aangeschaft, en kan het na 7 werkdagen altijd nog terugsturen, maar ik heb echter wel de barcode van de doos nodig. En dan maar hopen dat ze binnen die 7 dagen een goedkeuring doorsturen.

[ Voor 24% gewijzigd door BLACKfm op 29-11-2012 16:31 ]

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

BLACKfm schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:22:
ANders bestel je 'm sowieso bij 1DayFly? En probeer je alsnog cashback te krijgen. Dat is dan een bonus!

Verwijderd

Er staat duidelijk deelnemende winkels waar vervolgens naar verwezen wordt.

• Rifker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 12:51
In de advertentie zelf staat nu ook dat deze niet in aanmerking komt voor de cashback of tablet.
Origineel Duits model met volledige Samsung garantie
Komt niet in aanmerking voor cashback of tablet actie

[ Voor 41% gewijzigd door Rifker op 29-11-2012 17:53 ]

• BLACKfm
Ah, Duits model. Tja, dan gaat de koop toch niet door :).

Voor een camera die ik eigenlijk niet nodig heb (gebruik mijn P100 nauwelijks) wil ik het risico dan maar niet lopen.

Topic mag wat mij betreft dicht.

[ Voor 58% gewijzigd door BLACKfm op 29-11-2012 21:35 ]

Pagina: 1