ligt er maar aan wat je wilt, stabiliteit en OC'en? BX bord, hmmm eigenlijk is er maar 1 optie (persoonlijke mening!) en dat is een BX bord. Abit BE6-2 of Asus P3B-F of CUBX.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hierop inhakend, als je een Abit BE6-II of BF6 bij je Celly-2 zet, heb je toch een converter nodig naar FCPGA-Slot 370 ?? Wat is de invloed daarvan op some seriuos overclocking ? Ik denk zelf (en veel anderen merk ik) aan een Celly566 richting 850. Kan dat ook stabiel met een VIA-133 chipset, dus kan die ook goed op 100 (of 83 of zo) lopen ???
Verwijderd
Als die 815E chipset celeron's gaat ondersteunen (waar ik overigens wel van uit ga en begrepen heb) dan zo ik zeggen, wacht nog effe en koop een bord met Intel 815E chipset...
Ik wil hem wel OC'en, niet extreem zodat hij goed stabiel blijft. Ik heb nu een Celeron 5 met een P2B mobo en daar is het maximum wat ik haal 562,5mHz. En dan is ie niet eens stabiel.
Zozo, een Celeron 5??? Gaaf man ! Waar heb je die gehaald??? 
Sorry, moest effe, ik ben gewoon blij dat ik vakantie heb...
Sorry, moest effe, ik ben gewoon blij dat ik vakantie heb...
Verwijderd
op dit moment zou ik voor de ASUS CUBX gaan toppy bord erg stabiel maar iets te weinig FSB frequenties. Ook de BE II is een mooi bord idd. de i815 gaat volgens mij de celeron niet ondersteunen want het wordt een 100/133 bus bord.
ThaVinnY
ThaVinnY
Pagina: 1