Titel vat het eigenlijk samen. Ik zoek de kleinst mogelijke ITX HTPC case met een slimline 5.25" slot voor een DVD of BR drive in te plaatsen, alsook plaats voor één 2.5" SSD te plaatsen.
Ik heb nu een antec ISK300, en eigenlijk is daar nog veel te veel ruimte in vrij, dan kan ik deze beter voor een ander projectje kopen.
Afmetingen zijn zeer moeilijk te vergelijken op de pricewatch, ze zijn ook niet altijd even goed ingevuld (H*B*D is niet overal conform etc) dus zoek ik enkele ervaringen.
Er komt een intel Celeron G530 of gelijkaardig in, met een low profile koeler (waarschijnlijk de kotozi: 40mm hoog) SSD en CD/DVD(/BR) drive.
Voeding is minder belangrijk, kan ik eventueel wel een pico PSU voor plaatsen.
Expansion slot is al helemaal niet nodig.
Belangrijk: hoogte - breedte - diepte :minst belangrijk
De prijs moet nu ook niet overdreven zijn, 2mm minder hoogte is me ook geen 50 euro meerprijs waard.
Tnx
Ik heb nu een antec ISK300, en eigenlijk is daar nog veel te veel ruimte in vrij, dan kan ik deze beter voor een ander projectje kopen.
Afmetingen zijn zeer moeilijk te vergelijken op de pricewatch, ze zijn ook niet altijd even goed ingevuld (H*B*D is niet overal conform etc) dus zoek ik enkele ervaringen.
Er komt een intel Celeron G530 of gelijkaardig in, met een low profile koeler (waarschijnlijk de kotozi: 40mm hoog) SSD en CD/DVD(/BR) drive.
Voeding is minder belangrijk, kan ik eventueel wel een pico PSU voor plaatsen.
Expansion slot is al helemaal niet nodig.
Belangrijk: hoogte - breedte - diepte :minst belangrijk
De prijs moet nu ook niet overdreven zijn, 2mm minder hoogte is me ook geen 50 euro meerprijs waard.
Tnx