Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Facebook api key

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een probleem met mijn facebook pagina.
ik heb een busines pagina geopend op een ander email adres dan mijn persoonlijke pagina.
nu wil ik voor mijn website een life feed plugin gebruiken en heb ik de api key nodig van mijn busines pagina.
als ik inlog en ik ga naar developers, als ik daar druk op apps om mijn app te maken gaat hij terug naar mijn pagina. nu had ik op internet gelezen dat je geen app kan aanmaken met een business page.
maar wel met een persoonlijke pagina. hoe zorg ik ervoor dat ik met mijn persoonlijke pagina de api key van mijn business pagina krijg?

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:23
Ik heb het idee dat je wat dingen door elkaar haalt.
Pagina's hebben geen email adres. Accounts hebben een email adres.

Je kunt met jouw account meerdere paginas aanmaken, en met je account kun je ook apps aanmaken.

Bedoel je met 'jouw pagina' je 'wall'?

Een pagina voor je bedrijf kun je aanmaken op https://www.facebook.com/pages/
Dit staat los van apps voor zover ik weet, en ik heb ook nooit gehoord van dat business paginas geen apps kunnen gebruiken (heb je hier een bron voor?)

Verwijderd

Topicstarter
hoi ja ik bedoel mijn wall. ik heb 1 account op een mail en mijn business account op een andere email.
de pagina van mijn bedrijf heb ik al aangemaakt. alleen kan ik geen apps aanmaken.
ik heb dit account al geverivieerd met mijn mobiel wat moest. als je dan bij developers bent en je drukt op de tab apps ( om een nieuwe app te creëren dan springt hij terug naar mijn wall ( account)
ik kom hier niet voorbij en op internet is ook niet veel te vinden daarover, ik heb facebook ook al 3 weken geleden een mail gestuurd, en hun sturen terug dat ze het zullen onderzoeken en dat ik op hun hulp forum moet kijken of ik met andere facebook users eruit kan komen. niet echt hulp dus.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:22

samo

yo/wassup

Hi Randy,

Welkom op GoT. Laat ik beginnen met je er aan herinneren dat jouw verhaal leesbaarder wordt als je Hoofdletters en punten juist gebruikt. Dan leest jouw zin nét wat prettiger.
Daarnaast is het goed om te delen wat je zelf al hebt onderzocht en waarom dat niet verder komt.

Ik snap niet goed hoe je bedoelt met een pagina met een emailadres. Is het een pagina of is het een eigen account met eigen inlognaam en wachtwoord?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Hi Samo,

Ik heb 2 accounts, 1 voor mijn bedrijf en één voor mijn persoonlijk gebruik.
Nu kan ik met persoonlijk gebruik wel een app aanmaken om mijn api key te krijgen.
maar met mijn busness account niet. Als ik op apps druk dan springt hij terug naar mijn wall.
Ik heb op facebook help gevraagt aan mensen of hun het weten, maar hun zeggen dat je met een busness page geen apps kan aanmaken. dit lijkt me sterk, maar facebook reageert ook niet op mijn mails.
dus wat nu?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:35

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

https://www.facebook.com/help/131976240210052
Business accounts are designed for people who only want to use Facebook to manage Pages and ad campaigns. You can use a business account to view all the Pages and ads you've created. You can also see public info about other people on Facebook from a business account, but you can't interact with those people except as your Page. And, unlike personal accounts, business accounts can't be found in search, send or receive friend requests or build apps.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Janoz, dankje ok duidelijk. Maar hoe zorg ik er dan voor dat ik met mijn personal account de app aanmaak voor mijn business account of kan dit niet. Dat ik een live feed van mijn business account krijg te zien op mijn website.
Pagina: 1