Ik ben even aan het spelen met wat PHP, en heb nu een form aangemaakt met een submit button. Alleen als ik de site laad, dan runt hij gelijk het PHP script ipv dat hij dat pas doet zodra je op de submit button klikt.
Ik probeer dit af te vangen met: if (isset($_POST['submit'])) {
maar dan krijg ik mijn output van het script niet meer te zien. Het script is een domeinnaam availability check via de API van hosting versio.
Hier mijn code incl de code hierboven aangegeven. Zonder deze code werkt hij dus wel alleen runt hij het script dus ook al met het laden van de pagina.
Weet iemand wat er verkeerd is aan mijn code?
Ik probeer dit af te vangen met: if (isset($_POST['submit'])) {
maar dan krijg ik mijn output van het script niet meer te zien. Het script is een domeinnaam availability check via de API van hosting versio.
Hier mijn code incl de code hierboven aangegeven. Zonder deze code werkt hij dus wel alleen runt hij het script dus ook al met het laden van de pagina.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| <form method="post" action=""> <input type="text" class="custom" size="40" name="input"/> <input type="submit" value="Check"> <? if (isset($_POST['submit'])) { require("class_versio_api.php"); unset($command); $command = array( "command" => "DomainsCheckAvailability", "domain" => $_POST["input"], "tld" => "nl" ); $api = new Versio_api(); $versio = $api->api_send( $command ); IF($versio['success']==0) { echo("<p><br><br>Fout opgetreden. Fout code: ".$versio['command_response_code'].". Fout text: ".$versio['command_response_message'].""); } else { IF($versio['status']==1) { echo("<p><br><br>De domeinnaam is beschikbaar. "); } else { echo("<p><br><br>De domeinnaam is bezet. "); } } } ?> </form> |
Weet iemand wat er verkeerd is aan mijn code?
[ Voor 0% gewijzigd door Creepy op 29-11-2012 14:39 . Reden: Code tags toegevoegd ]