Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerproject en voer een onderzoek rond sociale media.
Ik zou het super vinden moest éénieder van jullie even de tijd nemen (2min volstaan) om onderstaande enquête in te vullen. De bedoeling is dat ik een zo breed mogelijk publiek kan bereiken, vandaar de bendaring via deze weg.

De enqupete kan gevonden worden onder volgende link:

*enquete*

Alvast hartelijk bedankt!! _/-\o_

Een zwoegende student ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Brons op 29-11-2012 18:30 ]

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 16:53
Duidelijk geen student Nederlands.
Als je enquête net zo erbarmelijk is geschreven brand ik mijn ogen er liever niet aan.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ingevuld.

Wat ik nog een beetje miste is de nuance in de gegevens die je deelt op Social Media. Zoals ik hem nu ingevuld heb ga ik in een groep vallen die zijn gegevens vrij openlijk deelt en niet zoveel vertrouwen heeft in het "geheim houden" van die informatie door de partijen waarbij ik dit plaats.

Echter, ik hou er bij het plaatsen van zaken op social media (internet in het algemeen overigens) rekening mee dat dit altijd openbaar kan worden, en dus zichtbaar voor iedereen, ongeacht wat voor instellingen of privacy policies er gehanteerd worden.

Volgens mij is het (1) belangrijk in welke mate je vertrouwen hebt in de partijen waarbij je je gegevens achterlaat en (2) welke gegevens je daar achterlaat. Dat tweede deel is de nuance op het eerste deel, en dat blijft nu volgens mij onderbelicht.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 12:27

Brons

Fail!

Welkom op GoT :)

Enquêtes staan wij slechts sporadisch toe, maar dan alleen met toestemming vooraf. Hier is geen toestemming voor en daarom sluit ik het topic.

Als jij denkt dat jouw enquête toegevoegde waarde heeft voor het forum en de gebruikers kan je overwegen om een verzoek in te dienen bij de moderators van dit forum om uit te leggen waarom we jouw enquête zouden moeten toelaten.

Meer informatie kan je in deze faq vinden: Het algemeen beleid #verbodenspam

Dit topic is gesloten.