Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Arise
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07-2022
Ik zou moeten kiezen uit een van de volgende:

-ipad 2 3g
-galaxy tab 2 10.1 3g
-asus tf300 3g

De androids zijn te krijgen voor 370€, de ipad voor 470€.
Gebruik is voor 99% surfen. Bouwkwaliteit en een behoorlijke snelheid zijn voor mij belangrijk, storage is niet belangrijk.

Wat is er aan te raden?

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:11
Ik zou zeggen android, voor de flash ondersteuning als je veel browsed.

Verwijderd

flash is toch verwijderd uit de play store en heeft sowieso geen ondersteuning vanaf android 4.0 4.1?

nieuws: Adobe stopt met Flash Player voor Android

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2012 10:48 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-11 22:38
Ik zou een Nexus 10 op je lijst zetten. De beste tablet van het moment, zeker voor die prijs. Moet je alleen wel naar Duitsland rijden.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Verwijderd

ik zou voor de galaxy tab 2 gaan. er zijn bij die tablet blijkbaar soms wat problemen bij het spelen van ZWARE spelletjes (gewoon wat lagg) maar voor de rest zien de reviews er goed uit en ik ben zelf meer voor android :D. De ipad 2 (2nd gen?) is ondertussen al wat veroudert en daarom zou ik deze niet kopen. En zoals ph4ge zegt zou de nexus 10 ook een schitterende optie kunnen zijn want die heeft goeie hardware, het beste scherm,.. en dat allemaal voor maar €400

• Arise
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-07-2022
De nexus is geen optie, hij ondersteund geen 3g wat een absolute must have is en met zo'n mifi router beginnen zie ik nu niet echt zitten.

Waar ik vooral wat schrik voor heb bij android is het enorme breedbeeld. De enkele keren dat ik al zo gesurfd heb vond ik dat ergerlijk. Of is dat iets waar je moet aan wennen?

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Ik zou voor de iPad gaan of de TF300. Samsung vind ik het, op tabel gebied, veel minder goed doen (dan op telefoon gebied).

Verder zal het afhangen van de software: wil je iOS of Android? Houd er wel rekening mee dat de iPad 2 al sinds maart 2011 op de markt (Wat dat betreft zou je misschien zelfs nog beter voor een iPad mini kunnen gaan, mar dan zit je weer met een kleiner scherm).
Pagina: 1