[fp/bug] Onduidelijke nesting reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 14:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
De nesting van reacties op de frontpage vind ik op dit moment erg verwarrend. Ik kan zo 1-2-3 alleen iets vinden over nesting die niet goed zichtbaar is, maar dat is uit het begin van Tweakers 7 (zie edit). Ik vind vooral deze constructie onduidelijk:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1966935/wtfbbq.PNG

Net als het weglaten van de linkerborder op het moment dat het een laatste reactie betreft (maar hoe dat gedrag precies in elkaar steekt vind ik ook niet erg duidelijk). In het bovenstaande plaatje gaat het in ieder geval om twee reacties die op hetzelfde niveau staan. Het gaat om deze comment, en de comment die in de afbeelding eronder staat is van mij. Ondertussen is er eentje tussen gekomen en daardoor is mijn reactie gek genoeg weer iets 'teruggesprongen'.

Ik vind de huidige situatie in ieder geval bijzonder verwarrend. Het enige consistente lijkt de inspringing van de tekst zelf, die lijkt iig t.a.t. aan te geven waar iets nu precies een reactie op is. De boel er omheen veroorzaakt de verwarring, en het is niet alleen bij mij zo (voorbeeld). Is het niet handig om hier even naar te kijken, want het voorbeeldje wat ik net gaf is niet het enige voorbeeld van situaties waarin mensen gewoonweg niet kunnen zien waar ze nou op hebben gereageerd.

EDIT:
Beter lezen... hier is het wel aangekaart, maar er is verder niet op ingegaan/iets mee gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Patriot op 29-11-2012 05:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-07 14:39

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Toch maar even een kick, want een reactie blijft wel erg lang uit, het is in ieder geval nog steeds relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kicken hoeft niet, en het klopt dat dit al vaker aangekaart is dus je topic is feitelijk al dubbel :P

Intern zijn we al aan het kijken naar mogelijkheden om de nesting duidelijker te maken, maar daar is op dit moment nog geen concencus over. Er wordt in ieder geval wel aan gewerkt :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-07 05:54
crisp schreef op zondag 09 december 2012 @ 23:01:
Intern zijn we al aan het kijken naar mogelijkheden om de nesting duidelijker te maken, maar daar is op dit moment nog geen concencus over. Er wordt in ieder geval wel aan gewerkt :)
Is hier al vordering mee? Ook ik vind de nesting van de reacties erg irritant en onoverzichtelijk, en zoals ik af en toe in de reacties lees ben ik niet de enige.... Zie bijvoorbeeld deze reactie.

[ Voor 35% gewijzigd door luappul op 22-05-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:00
Hier is het al uitgebreid over gehad in diverse topics, ook een erg groot topic. Zoek even hiervoor op bijvoorbeeld 'Reactieweergave'. Veranderingen komen er iig ondertussen aan :)

[ Voor 70% gewijzigd door Misha op 22-05-2013 22:32 ]

Dit topic is gesloten.