Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn Nokia 5230 laat het stilaan afweten, dus ben ik opzoek naar een nieuwe smartphone onder de €180
Mijn voorkeur gaat uit naar Nokia omdat ik al heel mijn leven Nokia(1100,5000,5230) heb gebruikt en de kwaliteit goed vindt.

Ik wil een smartphone met touchscreen en bluetooth,wifi en camera, GPS mag maar moet niet.
Ik ga ook af en toe op internet om mijn mail te checken dus internet moet ook vlot werken.

Zelf had ik al gedacht aan de Nokia 700, Sony Xperia Miro en Xperia Ray.

Werkt Android al vlot en soepel? en hoe zit het met de privacyinstellingen(foto's, video's rechtstreeks op het net,..) op Android?

Zijn die ontgrendelknopjes niet te slap(ontgrendelen in broekzak)?

Of is Nokia nog altijd even goed al vroeger?

[ Voor 4% gewijzigd door bambinodekat op 28-11-2012 22:39 ]

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Waarschijnlijk ben je 't voordeligst uit, wanneer je er nog in zou slagen, bij BelCompany een Lumia 800 te vinden voor de uitverkoop-prijs van 168,98 euro. Via de Nokia Cashback actie gaat daar dan ook nogeens minimaal 50 euro vanaf. Maar ze zijn wel al op veel plaatsen uitverkocht.
De Lumia 800 voldoet aan je eisen en is ook nog eens heel mooi!
De Bluetooth heeft wel (zoals bij alle WP7/7.5 telefoons) alleen een audio-profiel (voor headsets, carkits, etc.), zodat bestanden overzetten niet werkt. Dit zou opgelost worden in de WP7.8 update, die eraan zit te komen.

• bambinodekat
Ik woon ik Belgie, en daar is deze cashback actie niet geldig.

Ik heb ook al een aantal reviews vande Sony Miro gelezen en sommige gebruikers hebben slecht geluid via de 3,5mm jack, is dit al opgelost?

en hoe zit het met de ongrendeltoets van de Nokia 700, is deze stevig genoeg om niet te ontgrendelen in de broekzak?

[ Voor 67% gewijzigd door bambinodekat op 29-11-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
Iemand?

Nokia 700, Sony Xperia Miro of Sony Xperia U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
Ik blijf momenteel bij de Sony XPERIA Miro, is dit een goede smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 482709

de sony xperia is zeker en vast zijn geld waard en lijkt mij ook een goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
Ik heb gekozen voor de Sony Xperia U en ik heb hem geupdate naar 4.0 ICS en dit werkt vlot en snel.

Binnenkort krijgt hij een update naar 4.1 Jelly Bean.
Pagina: 1