Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Toshiba A300 Inverter

Pagina: 1
Acties:

• YanboNL
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-10-2024
Beste,

Ik heb een probleem met mijn vriendin der laptop. Haar scherm is vandaag opeens zwart geworden (het is nog super licht te zien). Ik heb hem extern getest en dat werkt prima dus de conclusie is dat de videokaart nog prima werkt. Doordat je het nog licht ziet betekent volgens mij ook dat het scherm werkt dus dat het in de verlichting ervan zit. Op internet lees ik dat het nooit de LEDjes kunnen zijn maar dat vaak het probleem is met de inverter. Kan iemand mijn redenering bevestigen en wellicht een adresje waar ik deze goedkoop kan kopen? Of heb je er misschien nog 1 liggen van een oude laptop dan hoor ik dat ook graag.

Dankjewel alvast!

Groetjes,
Menno

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Klinkt aannemelijk. Op eBay zijn die dingen al te krijgen vanaf 12 euro incl verzenden, dus voor dat geld kun je de gok wel wagen...
http://www.ebay.nl/sch/i....=15&_trksid=p3286.c0.m283

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• YanboNL
Freekers schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:46:
Klinkt aannemelijk. Op eBay zijn die dingen al te krijgen vanaf 12 euro incl verzenden, dus voor dat geld kun je de gok wel wagen...
http://www.ebay.nl/sch/i....=15&_trksid=p3286.c0.m283
Bedankt voor je reactie. Ik ga via Ebay proberen, die 12 euro is wel te doen inderdaad. Kwam zelf tot 25 euro excl. verzendkosten. Hopelijk lost het wel het probleem op ;-)

• YanboNL
Helaas heeft een nieuwe inverter geen invloed gehad.
Iemand anders nog suggesties?

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 16:23
Het scherm zelf? Of een breuk een kabel?

• YanboNL
Kabels heb ik allemaal gecontroleerd net. Ziet er gewoon uit alsof dat allemaal nog goed werkt.
Het scherm zelf werkt wel (ook extern). Enige wat nog kan is de LED strip, maar dat komt wel heel zelden voor, weet niet hoe ik dat kan testen.

• YanboNL
Hij doet het weer! Vraag me niet hoe, maar hij doet het weer. Hartelijk dank!

• YanboNL
En gisteravond begaf die het weer. Na wat knipperen van het beeldscherm viel die weer weg. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Pagina: 1