Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Presentatiesoftware] Diverse presentaties op miniPC tonen

Pagina: 1
Acties:

• sabe
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 07:20
Ik ben al even aan het zoeken, maar vind de software niet. Ik zoek een programma die een aantal powerpoint presentaties, videos, foto's, ... fullscreen na elkaar kan tonen.
Aan de receptie staat een tv die aangesloten is op een mini pc. Hierop draait windows en is met het netwerk verbonden. Ik had het idee om in een bepaalde folder een aantal powerpoint presentaties te plaatsen en dit programma laat deze dan een voor een tonen.
Als extra zou het leuk zijn mocht dit met een kalender kunnen werken, zodat je de datum kan aangeven wanneer een bepaalde presentatie mag getoond worden.

Weet er iemand software die dit kan? Of zijn er betere ideeën?

Bedankt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Nog even afgezien van de spelfout, is een topictitel die enkel bestaat uit "Presentatie software" wat onduidelijk. Ik corrigeer de titel dus even. Mocht je een betere hebben dan passen we het vast graag aan :)

Op zich kom je een heel eind met Powerpoint, maar mooier is misschien iets in HTML maken.
Dit en dergelijke zoekacties geven wat richtingen, maar geen goed antwoord denk ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)