Meest gunstige contractvoorwaarden, nu of in december?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 14:52
Omdat mijn huidige contract bijna afloopt kan ik kan een nieuw mobiel abo afsluiten.

Op verscheidene sites staat dat de huidige contractvoorwaarden lopen tot 30-11-2012 (voor in ieder geval Vodafone en T-Mobile). Hierdoor verwacht ik dat er nieuwe contracten beschikbaar zullen zijn vanaf 1 december 2012, hoewel dat niet per sé hoeft natuurlijk.

Weet iemand wat de trend qua prijzen en aanbiedingen hierin is? Zijn de contractvoorwaarden in de decembermaand over het algemeen beter of slechter dan nu?

De reden dat ik dit vraag is natuurlijk omdat ik wil weten of ik het beste nu (voor 1 december dus) een contract af kan sluiten of pas een keer in december.

Ben benieuwd of iemand hier kennis van heeft :).

Anoniem: 91626

Contract waarde = rechten en plichten (zullen we maar zeggen) hierin word alles opgenomen wat van toepassing is op gebruiker en provider in dit geval. Mochten er door storm nou toevallig 10.000 zendmasten omvallen zal dit zeker nadelig worden voor jouw contract. Over het algemeen verandert er weinig aan deze 'kleine' lettertjes natuurlijk en is het enige wat belangrijk is dat je niet teveel betaald en recht hebt om niet zomaar afgetapt te worden door 'Big brother' tenzei je stout bent.

• XhaiKhaL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 14:52
Ja dat snap ik maar is ook niet helemaal wat ik bedoel.

Ik heb het vooral over de prijzen, deze willen ze per periode nog wel eens bijstellen of andere soort acties doen. Bijv. 6 maanden 25% of juist 50% korting op de abonnementsprijs, of 15% voor de hele periode. Dat soort acties, zijn die over het algemeen beter in december of juist niet? Mocht iemand hier een idee van hebben natuurlijk.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:04
Vaak hebben webshops wel aanbiedingen in december omdat ze nog even snel hun quota willen halen.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 15:02
Trend is dat er rond Feb/Maart de beste acties zijn.