Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Forum/bug?] IMG in NORML toch door auto-resize-script

Pagina: 1
Acties:

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 19:27
Hola,

als ik [norml][img]url[/img][/norml] in een bericht zet krijg ik het client-side auto-resizescherm te zien terwijl je juist binnen de NORML-tags de RML wilt laten zien. Als de forumsoftware daarna mijn uitleg aanpast loop je het risico dat die uitleg niet meer klopt.

Sowieso krijg ik een time-out dat 'url' niet gevonden kan worden, een waarschuwing 'Klopt het dat je geen plaatje in je plaatje hebt? Ja/Nee' of zo is misschien wel handig? Maar goed, dat zie je vervolgens ook in de uiteindelijke post; je kunt altijd nog editten, dus dat is niet zo belangrijk lijkt me :)

Edit: Ik zie dat je inderdaad een waarschuwing krijgt en die binnen 3 seconden moet lezen, doorgronden en een actie moet kiezen + uitvoeren :P

[ Voor 11% gewijzigd door Paul op 28-11-2012 14:15 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Klopt; het resize-script is een 'domme' parser en kan daardoor geen rekening houden met \[norml\. De [img]-tag escapen met een \ zou echter wel moeten werken :)

Intentionally left blank

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 19:27
Verhip... Zo leer je iedere keer wat bij :P Ik kende de norml-tag al dus nooit nodig gevonden in de FAQ naar alternatieven op zoek te gaan. Guess there's more than one way to skin a cat :)

Workaround:
[img=,,1]url[/img]

Edit: Confirmed, die doet het zonder check :)

[ Voor 9% gewijzigd door Paul op 28-11-2012 16:52 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock