Nieuwe Router

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:36
Geachte BEP'ers,

Ik heb het volgende probleem. Mijn router is verouderd en veroorzaakt problemen in het netwerk.

Ik woon in een Studentenhuis met 5 kamers en wij hebben een 150MB abbonement.

De modem is van Ziggo en is van dit jaar.

Mocht je meer informatie nodig hebben, vraag het even!

Ik ben op zoek naar een goede router met goede prijs/kwaliteit verhouding! Maar wel betaalbaar dus geen 200 euro router want dat is toch overkill.

Met Vriendelijke Groet,

Roland

EDIT :
Deze is aanwezig : http://tweakers.net/pricewatch/103464/e-tech-rtpr01-router-printerserver-(4x-10-100mbps-usb).html

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Misschien is eigen onderzoek wat? Stel je voor dat je hier wat vind, je weet het maar nooit!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/view

Hier kan je zien welk type router het beste voor jouw setup is bovendien ( hij linked nu naar WAN->LAN troughput charts ) kan je lekker uitfilteren wat je wel en niet nodig hebt en hierop een conclusie trekken.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• rolandos582
Bartjezz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:28:
Misschien is eigen onderzoek wat? Stel je voor dat je hier wat vind, je weet het maar nooit!
Als je weet wat je zoekt kan je daar kijken, maar ik heb geen idee wat goed is en wat niet.
ShadowBumble schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:33:
http://www.smallnetbuilder.com/lanwan/router-charts/view

Hier kan je zien welk type router het beste voor jouw setup is bovendien ( hij linked nu naar WAN->LAN troughput charts ) kan je lekker uitfilteren wat je wel en niet nodig hebt en hierop een conclusie trekken.
Er staat ook redelijk engelse modellen die hier niet te verkrijgen zijn.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
rolandos582 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 12:56:
[...]

Als je weet wat je zoekt kan je daar kijken, maar ik heb geen idee wat goed is en wat niet.

[...]

Er staat ook redelijk engelse modellen die hier niet te verkrijgen zijn.
Nou dan kijk je in de andere threads hier, er zijn zat mensen die die vraag al gesteld hebben.

Enkel het feit dat je al klaagt dat er dingen tussen staan die hier niet te krijgen zijn (waardoor je even wat meer moeite moet doen) laat al zien dat je absoluut geen tijd wil investeren. Ga nu eerst eens zelf op zoek en ga dan vragen stellen, stel bijvoorbeeld eens 2 alternatieven.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• rolandos582
LiquidT_NL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:08:
[...]

Nou dan kijk je in de andere threads hier, er zijn zat mensen die die vraag al gesteld hebben.

Enkel het feit dat je al klaagt dat er dingen tussen staan die hier niet te krijgen zijn (waardoor je even wat meer moeite moet doen) laat al zien dat je absoluut geen tijd wil investeren. Ga nu eerst eens zelf op zoek en ga dan vragen stellen, stel bijvoorbeeld eens 2 alternatieven.
Ik ben bereid moeite te doen, ik weet het opzetten wel. Alleen de keuze is wat lastig.

WNDR3800
WNDR3700

Lijken mij geschikt, kan iemand dit beamen?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Nou, nu lees de reviews, Zoek op internet of er mensen zijn die goede ervaringen met het ding hebben en je bent klaar...
Ik zal Je een beetje helpen, ik heb goede ervaringen met de 3700.

• Tarquin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:16
Je schrijft dat je router verouderd is.
Je router staat achter het Ziggo modem, neem ik aan.

Maar gebruik je wifi of draad? Wifi n of g?

Wat je zou kunnen overwegen is een 2e router erbij, niet in plaats van.
Voordeel is dat je dan 2 wifi netwerkjes hebt die onafhankelijk van elkaar elk 2 à 3 clients bedienen.
Dus minder interferentie op de radiokanalen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

rolandos582 schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:48:
Geachte BEP'ers,

Ik heb het volgende probleem. Mijn router is verouderd en veroorzaakt problemen in het netwerk.

Ik woon in een Studentenhuis met 5 kamers en wij hebben een 150MB abbonement.

De modem is van Ziggo en is van dit jaar.

Mocht je meer informatie nodig hebben, vraag het even!

Ik ben op zoek naar een goede router met goede prijs/kwaliteit verhouding! Maar wel betaalbaar dus geen 200 euro router want dat is toch overkill.

Met Vriendelijke Groet,

Roland

EDIT :
Deze is aanwezig : http://tweakers.net/pricewatch/103464/e-tech-rtpr01-router-printerserver-(4x-10-100mbps-usb).html
Hier hebben we dus de pricewatch voor: http://tweakers.net/categ...ems-en-routers/producten/
Dit forum is niet bedoeld om je vraag op deze manier te dumpen. Ik zou zeggen: ga met dezelfde vragen naar een winkel en laat je helpen door een verkoper.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.