Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Suggestie] Hardwaretest Far Cry 3

Pagina: 1
Acties:

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-11 19:13
Geachte redactie ;) ,

Nu sprong er ineens het briljante idee in me op(al zeg ik het zelf... afgekeken bij http://tweakers.net/revie...-amd-of-nvidia-kaart.html ).

Is het een idee om voor de nieuwe, nog uit te komen game Far Cry 3 een hardwaretest in het leven te roepen?
Wellicht aansluitend bij de laatste best buy editie - het high end game systeem - gezien de meeste mensen weer voorzien zijn/worden voorzien van de wel bekende eindejaarsuitkering. *O*

Waarschijnlijk dat er wat kaarten gaan afhaken uit de laatste test bij CoD; maar is misschien ook wel goed om te weten voor ons tweakers !

Ik hoor wel wat jullie ervan vinden en keep up the good work _/-\o_

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:55

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hier kan de Redactie vast meer mee :)

Lieve Adjes >> Geachte Redactie

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-11 19:13
Excuses! Bedankt voor het verplaatsen MueR!

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:32
Hier zijn we mee bezig, even geduld tot morgen :)