Hallo tweakers,
Ben nu al een tijdje aan het rond kijken ect voor een nieuwe pc en heb zelf geprobeerd iets in bij elkaar te zoeken maar dat gaat me niet echt goed af dus gister kwam ik toevallig een post
tegen van iemand die precies aan het zoeken was wat ik ook zocht.
dit is het systeem dat ik tegen kwam:
met windows en montage komt het rond de 1710 euro,-
nu heb ik geprobeert om mezelf er in te verdiepen ect maar toch weet ik niet zeker als dit aan me wensen voldoet dus het volgende wil ik er mee gaan doen:
Gamen - liefst @ high/ultra settings
videobewerking - denk aan montages van games maar ook edits in adobe ae / cinema en nog een aantal
andere programs, en doe dit vrij serieus.
Streamen - games live streamen ect
randapparatuur - Heb ik al en dus niet niet nodig
Geluid - zo leuk zijn als de pc niet al te vel herrie maakt.
en verder wil ik graag dat het future proof is zodat ik in de toekomst een 2de kaart kan laten toevoegen ect
dus ik hoop wat advies te krijgen als dit iets een set up waar ik weer een tijdje gebruik van kan maken.
verder heeft intel / nvidia heeft altijd me voorkeur + ik ga gebruik
maken van 2 24 inch monitors 1 voor het gamen en alle 2 wanneer ik bezig ben met video programmas.
het budget is rond de 1750/1800 in dit bedrag zit windows en montage aangezien ik dat zelf
niet aandurf om het zelf in elkaar te zetten,wil dan het liefst ook niet over de 1800 heen maar ofc als het maar om een paar euros extra gaat is dat ook geen probleem
hoop dat ik zo een beetje duidelijk want wil nu toch wel graag een systeem gaan halen
omdat ik het anders steeds maar blijf uitstellen en dus ook graag wil gaan bestellen
Alvast bedankt voor de feedback en reacties.
Ben nu al een tijdje aan het rond kijken ect voor een nieuwe pc en heb zelf geprobeerd iets in bij elkaar te zoeken maar dat gaat me niet echt goed af dus gister kwam ik toevallig een post
tegen van iemand die precies aan het zoeken was wat ik ook zocht.
dit is het systeem dat ik tegen kwam:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 3770K Boxed | € 287,85 | € 287,85 |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 121,95 | € 121,95 |
| 1 | Asus GTX680-DC2G-4GD5 | € 538,- | € 538,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 82,64 | € 82,64 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 94,95 | € 94,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 28,85 | € 28,85 |
| 1 | Corsair Vengeance CML16GX3M2A1600C10 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,67 | € 15,67 |
| 1 | Corsair Enthusiast TX750M | € 105,05 | € 105,05 |
| 1 | Samsung 830 series 256GB | € 158,- | € 158,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.497,91 | |
met windows en montage komt het rond de 1710 euro,-
nu heb ik geprobeert om mezelf er in te verdiepen ect maar toch weet ik niet zeker als dit aan me wensen voldoet dus het volgende wil ik er mee gaan doen:
Gamen - liefst @ high/ultra settings
videobewerking - denk aan montages van games maar ook edits in adobe ae / cinema en nog een aantal
andere programs, en doe dit vrij serieus.
Streamen - games live streamen ect
randapparatuur - Heb ik al en dus niet niet nodig
Geluid - zo leuk zijn als de pc niet al te vel herrie maakt.
en verder wil ik graag dat het future proof is zodat ik in de toekomst een 2de kaart kan laten toevoegen ect
dus ik hoop wat advies te krijgen als dit iets een set up waar ik weer een tijdje gebruik van kan maken.
verder heeft intel / nvidia heeft altijd me voorkeur + ik ga gebruik
maken van 2 24 inch monitors 1 voor het gamen en alle 2 wanneer ik bezig ben met video programmas.
het budget is rond de 1750/1800 in dit bedrag zit windows en montage aangezien ik dat zelf
niet aandurf om het zelf in elkaar te zetten,wil dan het liefst ook niet over de 1800 heen maar ofc als het maar om een paar euros extra gaat is dat ook geen probleem
hoop dat ik zo een beetje duidelijk want wil nu toch wel graag een systeem gaan halen
omdat ik het anders steeds maar blijf uitstellen en dus ook graag wil gaan bestellen
Alvast bedankt voor de feedback en reacties.