Lenovo Thinkpad Edge 15 drivers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpi Caruso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje, en ik loop helemaal vast.

Ik heb hier een hele mooie Lenovo Thinkpad Edge 15 van een klant, en alle drivers zijn correct geinstalleerd.
Behalve die van de Netwerkcontroller, een onbekend apparaat en de PCI Simple Communications Controller.

Als ik het netwerkcentrum open (Windows 7 Ultimate btw) staat er alleen "Breedbandverbinding"
Ik zie bijvoorbeeld het computernetwerk van het bedrijf waar ik werk niet.
Heb ik nou gewoon de verkeerde driver te pakken, of is de installatie fout gegaan?

De klant heeft de laptop dringend nodig, wat kan ik doen? Ik heb alles al geprobeerd, maar hij ziet de driver gewoon niet!

Het is urgent!
Met vriendelijke groet,
Scorpi Caruso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Ik zou toch eerst eens proberen om dat onbekende apparaat weg te krijgen. Je hebt best kans dat dit een rol speelt bij je probleem dus dat zou ik eerst uitsluiten. Je zou moeten kunnen achterhalen welk apparaat dat is zodat je daarna kan bepalen of deze een rol speelt.

In welk scherm heb je 'Breedbandverbinding' staan? In deze toevallig? Zo ja, kan je daar geen andere netwerkverbinding toevoegen? Zo nee, welke verbindingen zie je dan wel in het schermpje wat op die afbeelding staat?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpi Caruso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08-2024
Als ik klik op het icoontje van Netwerkcentrum rechtsonder, en ik klap dat open, dan zie ik alleen maar "Breedbandverbinding" staan, Ik wil daar dus bijvoorbeeld een normaal computernetwerk kunnen vinden.
In dat schermpje zie ik alleen maar "Breedbandverbinding" staan.

Dat onbekende apparaat... Ik heb werkelijk geen flauw idee wat het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 13:24
Zit je daadwerkelijk in het netwerkcentrum of heb je enkel dat kleine schermpje rechts onder open staan? In geval van dat laatste, staat daar geen 'netwerkcentrum openen' bij?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zoek eens op Google op het hardware ID van de netwerkcontroller (Apparaatbeheer --> Rechtermuisknop op het apparaat, eigenschappen --> Details, Hardware IDs) of probeer www.ma-config.com om achter de juiste driver te komen

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp