Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NASA-onderzoekers ontwikkelen nucleaire energiebron

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: NASA-onderzoekers ontwikkelen nucleaire energiebron
"het acronym dat voor het energie-experiment gebruikt wordt, luidt dan ook DUFF, kort voor Demonstration Using Flattop Fissions"

Levert die naam geen gezeur op met Fox ivm Homer's favoriete biermerk? Een gebruikte naam gebruiken ligt daar in de US toch erg gevoelig? :? Ik weet dat Duff-bier fictief is, maar het is vaak genoeg voorgekomen dat er gezeur kwam nadat iemand anders een gebruikte naam in gebruik nam.

De combo duff en nucleair is trouwens wel erg toevallig :+

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 27-11-2012 16:51 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Jawel :)
Of toch niet?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Vandaar mijn vraag, ik ben benieuwd of dit een rechtszaak in de maak is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-11 16:21
Het lijkt mij eigenlijk dat het geen toeval is, want naast dat Duff het bier van Homer is werkt Homer namelijk ook in een Kerncentrale ;)

In hoeverre dat kan leiden tot gezeur durf ik niets over over te zeggen .

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]