Ik heb een oudere dualcore AMD barebone die ik laatste als server had geinstalleerd. Werkte prima maar op een gegeven moment ging de monitor niet meer aan. Na een paar keer rebooten weer wel tot op een gegeven moment de monitor helemaal niet meer aan ging. Dus ik heb geprobeerd met de videokaarten te rommelen (3 stuks), de voeding (3 stuks), het geheugen (4 stuks), monitors en kabels. Nou dan moest het wel aan het mobo liggen dacht ik. Ik weer een AM2 mobo (in barebone) via marktplaats opde kop getikt. Weer zelfde verhaal! Nou dan moest het wel de cpu zijn... 2 AM2 cpu's via MP besteld... Zelfde verhaal!!
Dus...
3 CPU's
2 Mobo's
3 voedingen
3 videokaarten + onboard vga's
4 geheugen bankjes
In 2 compleet verschillende samenstellingen dus hetzelfde verhaal.. Ik weet het niet meer..
Ok, ik ben niet meer super bij de tijd op dit gebied maar heb ik m'n leven toch heel wat pc'tjes in en uit elkaar gehaald.
Wat kan dit in godsnaam zijn???
Dus...
3 CPU's
2 Mobo's
3 voedingen
3 videokaarten + onboard vga's
4 geheugen bankjes
In 2 compleet verschillende samenstellingen dus hetzelfde verhaal.. Ik weet het niet meer..
Ok, ik ben niet meer super bij de tijd op dit gebied maar heb ik m'n leven toch heel wat pc'tjes in en uit elkaar gehaald.
Wat kan dit in godsnaam zijn???