Toon posts:

Leadtek GeForce2 GTS 64MB TV-Out (Retail)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi
is 465,00 een nette prijs voor deze kaart?? en is die een beetje goed??
wat zijn de specificaties ervan??
ik kan de search niet gebruiken want die ligt nog steeds plat!!!!!!! :(
alvast thx :)

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Dit is zeer zeker wel een goede kaart... Ik heb hem zelf namelijk ook. :)

En f469 is een nette prijs voor deze kaart jah! :)

Spec:

5,5ns
core 200mhz
mem 400mhz
T&L
TVout

Gewoon een topkaartje! ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

eeehhhh...

nu ben ik helemaal de weg kwijt.

Ik heb de Pro tv-out en in Nederland draait die op 200/365 met 5,5ns geheugen. Dit is een soort van Pro OEM versie. Ik haal 200/400 idd maar dat is zekers niet standaard. Dus geen GTS, op de printlaat staat er ook PRO! Als jij dan 4nogwat betaald voor een GTS dan is het niet goed! Als het een Pro is kun je hem gerust kopen. Ik heb nog geen problemen...ofwel...met Shogo, maar ik heb nog niet geprobeerd het te verhelpen. Check mijn topic...

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 01 juni 2001 15:24 schreef Jamez_Joint het volgende:
eeehhhh...

nu ben ik helemaal de weg kwijt.

Ik heb de Pro tv-out en in Nederland draait die op 200/365 met 5,5ns geheugen. Dit is een soort van Pro OEM versie. Ik haal 200/400 idd maar dat is zekers niet standaard. Dus geen GTS, op de printlaat staat er ook PRO! Als jij dan 4nogwat betaald voor een GTS dan is het niet goed! Als het een Pro is kun je hem gerust kopen. Ik heb nog geen problemen...ofwel...met Shogo, maar ik heb nog niet geprobeerd het te verhelpen. Check mijn topic...
Owkee dan! ;)

[oeps! mode]
Owja, hij heeft het over de GTS, mischien bedoeld ie de LT GF2-GTS Pro 64MB? Ik heb ook een Pro btw. ;) (duh. zie sig)
[/oeps! mode]

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel de gts is dat duur dan??
en wat zijn daar de specs van??

http://nl.magnashop.com/asp/pinfo.asp?menu=leadtek&artno=261

Verwijderd

Topicstarter
geen reacties meer??????

• You-Suk
  • Laatst online: 16-11-2025
hoi, ik sinds 1 week zo'n kaart (de pro versie) en daar is helemaal nix mis mee :7
was 't geld wel weer waard

ben op het moment nog wat met de, diverse, detonators aan het rommelen, voor de beste instelling.
geheugen loopt al op 400, nog niet gecrashed :)

Verwijderd

Ik heb deze kaart net binnen gekregen, hij loopt standaard 200/400 zo uit de doos:), ik had ook gedacht dat ik eentje zal krijgen die op 200/365 loopt omdat ik het hier in NL gekocht heb, maar blijkbaar heb ik toch de echte GF2 pro 200/400 :), ben natuurlijk heel blij mee, verder werkt hij prima, mem kan tot bijna 460 overgeclockt worden zonder vast te lopen (460=GF2ultra snelheid).

jamez_joint, waar heb jij h'm dan gekocht?
ze hebben jou de slechtste "PRO" aangesmeert!!

ps. mijne heeft 554,- gekost inclusief verzendkosten (onder rembours)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op vrijdag 01 juni 2001 23:20 schreef Tequila4alvin het volgende:
Ik heb deze kaart net binnen gekregen, hij loopt standaard 200/400 zo uit de doos:), ik had ook gedacht dat ik eentje zal krijgen die op 200/365 loopt omdat ik het hier in NL gekocht heb, maar blijkbaar heb ik toch de echte GF2 pro 200/400 :), ben natuurlijk heel blij mee, verder werkt hij prima, mem kan tot bijna 460 overgeclockt worden zonder vast te lopen (460=GF2ultra snelheid).

Ik wou al zeggen :? Mijn Pro loopt namelijk ook 200/400 zo uit de doos... :?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Hoe kan je zien hoeveel ns geheugen is?

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op zaterdag 02 juni 2001 10:03 schreef HitmanWVU het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel ns geheugen is?
Dat staat op de chips zelf... Ik weet niet meer pcies wat die "codes" waren maar het wat iets met: OC55. Dat betekent in dit geval dat je 5,5ns geheugen hebt. ;)

Als je er EliteMT chippies op hebt zitten dan staat er gewoon -5,5T op de chip. In dit geval dus ook weer 5,5ns geheugen. :)

• Copyman

Copyman

Dode muis

Weet iemand toevalllig uit ervaring ook waar de grens van oc-en ligt bij de Pro, zonder dat je last hebt van ook maar 1 artifact?

Verwijderd

Topicstarter
dit is allemaal harstikke leuk en aardig maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen of dit een goede prijs is voor een geforce 2 GTS en of die beter is als een PRO!!!!
en de specs van beide kaarten

Verwijderd

Wel eens gehoord van zoeken op interviews ? Reviews met elkaar vergelijken?

Verwijderd

Topicstarter
he kan aan mij liggen maar de search doet het nog steeds niet!!! geef liever antwoord want schijnbaar weet jij wel wat ik wil weten

Verwijderd

interviews moest natuurlijk reviews zijn. Het is niet zo dat zodra tweakers.net niet volledig meer werkt er gelijk niets meer te vinden is dacht ik zo. www.neoseeker.com kan erg behulpzaam zijn, ook al eens gekeken op de site van leadtek? Daar zijn ook wel verwijzingen naar reviews.

Verwijderd

Topicstarter
kijk dank je wel....daar heb ik wat aan in ieder geval
bedankt

Verwijderd

Op vrijdag 01 juni 2001 23:20 schreef Tequila4alvin het volgende:

Ik heb de mijn nu al een tijdje, de NL-versie. Ik maak mij niet druk, ik heb hem op Planet.nl/aanbod gekocht...voor Fl 400,-... Dat is dus niet slecht.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Op zaterdag 02 juni 2001 10:18 schreef Copyman het volgende:

[..]

Dat staat op de chips zelf... Ik weet niet meer pcies wat die "codes" waren maar het wat iets met: OC55. Dat betekent in dit geval dat je 5,5ns geheugen hebt. ;)

Als je er EliteMT chippies op hebt zitten dan staat er gewoon -5,5T op de chip. In dit geval dus ook weer 5,5ns geheugen. :)
Ik heb een Asus v7700 deluxe staat daar het ook op de chip?

• Copyman

Copyman

Dode muis

Op zaterdag 02 juni 2001 20:03 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Ik heb een Asus v7700 deluxe staat daar het ook op de chip?
Het staat op de geheugenchipjes, die om de core heen zitten... ;)

Pagina: 1