Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag heb ik mijn systeem geupgrade naar Windows 8 (fresh install), alles ging goed totdat keer op keer mijn driver eruit klapte:

Welke driver ik ook pak, ik kreeg bovenste melding telkens of gewoon een directe freeze.
Eerst dacht ik dat dit een Windows 8 kwaaltje was, dus nu draai ik weer een paar uurtjes op Windows 7, maar ook nu heb ik dezelfde problemen.
Voorheen nergens last van gehad.
Ik heb voor de zekerheid mijn geheugen 7uur lang getest met memtest+, hier kreeg ik geen errors.
Ook voor de zekerheid heb ik mijn CPU getest d.m.v. Prime95, ook hier kreeg ik geen foutmeldingen.
Vragen:
Kan het liggen aan een corrupte geinstalleerde windows 7 versie via mijn cd?
Kan het liggen aan een voeding die niet meer helemaal betrouwbaar is?
Hardware lijst:
Zotac gtx 680 - stock
Intel I7 3770k - stock
Sabertooth z77 - stock
16GB vengeance - stock
CM 850W silent PRO
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik ben ten einde raad.
Gr. Johnny
Afgelopen zaterdag heb ik mijn systeem geupgrade naar Windows 8 (fresh install), alles ging goed totdat keer op keer mijn driver eruit klapte:

Welke driver ik ook pak, ik kreeg bovenste melding telkens of gewoon een directe freeze.
Eerst dacht ik dat dit een Windows 8 kwaaltje was, dus nu draai ik weer een paar uurtjes op Windows 7, maar ook nu heb ik dezelfde problemen.
Voorheen nergens last van gehad.
Ik heb voor de zekerheid mijn geheugen 7uur lang getest met memtest+, hier kreeg ik geen errors.
Ook voor de zekerheid heb ik mijn CPU getest d.m.v. Prime95, ook hier kreeg ik geen foutmeldingen.
Vragen:
Kan het liggen aan een corrupte geinstalleerde windows 7 versie via mijn cd?
Kan het liggen aan een voeding die niet meer helemaal betrouwbaar is?
Hardware lijst:
Zotac gtx 680 - stock
Intel I7 3770k - stock
Sabertooth z77 - stock
16GB vengeance - stock
CM 850W silent PRO
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Ik ben ten einde raad.
Gr. Johnny
[ Voor 29% gewijzigd door Freeman op 27-11-2012 13:36 ]