Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480560

Topicstarter
Ik wil binnenkort een HTPC gaan samenstellen en heb geen problemen om de onderdelen in elkaar te zetten maar wel om deze uit te kiezen. Ik wil geen wat moet ik hebben topic starten dus ik laat me graag leiden door de BBG, maar de laatste BBG voor een HTPC dateert van november '11 (reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie november 2011)

Zit er binnenkort een HTPC BBG aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die BBG kan je gewoon aanhouden natuurlijk, open een nieuw topic in DAA met de lijst onderdelen uit de BBG, en je krijgt vanzelf aan en/of opmerkingen over de onderdelen.

BBG's zijn natuurlijk wel allemaal afwegingen uit een groter publiek, en hoeft dus totaal niet voor jouw op te gaan. Niet qua budget, niet qua functies of qua uiterlijk/uitstraling als het niet achter een deurtje komt te staan.

Ey!! Macarena \o/

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:41
RaZ schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:29:
Die BBG kan je gewoon aanhouden natuurlijk, open een nieuw topic in DAA met de lijst onderdelen uit de BBG, en je krijgt vanzelf aan en/of opmerkingen over de onderdelen.

BBG's zijn natuurlijk wel allemaal afwegingen uit een groter publiek, en hoeft dus totaal niet voor jouw op te gaan. Niet qua budget, niet qua functies of qua uiterlijk/uitstraling als het niet achter een deurtje komt te staan.
Gezien de vele aanvragen in DAA kan ik me wel voorstellen dat er veel vraag naar een HTPC BBG is. Misschien dat er een paar setupsn vermeld kunnen worden. Een basis setup, een wat krachterige setup om wat games mee te spelen en een geruisloze setup bv.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-07 15:40
Een BBG zou zeker geen overbodige luxe zijn; er komen zo veel topics voor die allemaal op hetzelfde neer komen, dat er kennelijk toch wel behoefte aan is.

iRacing Profiel