Ok, ik ga zeer binnenkort de woonkamer voorzien van een nog samen te stellen HTPC en een Home cinema set. Uiteraard zelf onderzoek gedaan op basis van wat ik belangrijk vindt.
Waar ga ik het voor gebruiken:
- TV kijken
- Films en series kijken via de HTPC
- Gamen via de PS3
- Muziek luisteren via de kabel, spotify en de iPad
Wat vind ik verder belangrijk
- Ik hoef niet het duurste van het duurste te hebben. Goed genoeg is voor mij goed genoeg.
- Ik wil iets met zoveel mogelijk opties. Denk aan ondersteuning voor spotify, Airplay, voldoende HDMI aansluiting voor de toekomst (nu heb ik er al minimaal 3 nodig).
Mijn oog is gevallen op pricewatch: Onkyo HT-S9405THX
Waarom?
- Omdat deze redelijk hoog in de lijst met populaire producten staat wat voor mij vaak een indicatie is dat het goed spul is ;-)
- De boxen zijn van een goed formaat. Een speakerset hoeft van mij geen eyecatcher.
- Deze set lijkt veel te ondersteunen (spotify, Airplay, etc)
Welke vragen heb ik?
- Waar moet ik nog meer op letten? Ik hoef bijvoorbeeld geen 3dtv blue ray ondersteuning. Daarvoor ga ik de HTPC gebruiken. Maar zijn er andere punten waar ik op moet letten.
- De reviews van de receiver starten ongeveer vanaf april 2011. De receiver is dus inmiddels anderhalf jaar oud. Dat vind ik eerlijk gezegd weer aan de oude kant als ik nu een nieuwe set inclusief receiver ga kopen. Is er geen andere set die meer recent is?
Waar ga ik het voor gebruiken:
- TV kijken
- Films en series kijken via de HTPC
- Gamen via de PS3
- Muziek luisteren via de kabel, spotify en de iPad
Wat vind ik verder belangrijk
- Ik hoef niet het duurste van het duurste te hebben. Goed genoeg is voor mij goed genoeg.
- Ik wil iets met zoveel mogelijk opties. Denk aan ondersteuning voor spotify, Airplay, voldoende HDMI aansluiting voor de toekomst (nu heb ik er al minimaal 3 nodig).
Mijn oog is gevallen op pricewatch: Onkyo HT-S9405THX
Waarom?
- Omdat deze redelijk hoog in de lijst met populaire producten staat wat voor mij vaak een indicatie is dat het goed spul is ;-)
- De boxen zijn van een goed formaat. Een speakerset hoeft van mij geen eyecatcher.
- Deze set lijkt veel te ondersteunen (spotify, Airplay, etc)
Welke vragen heb ik?
- Waar moet ik nog meer op letten? Ik hoef bijvoorbeeld geen 3dtv blue ray ondersteuning. Daarvoor ga ik de HTPC gebruiken. Maar zijn er andere punten waar ik op moet letten.
- De reviews van de receiver starten ongeveer vanaf april 2011. De receiver is dus inmiddels anderhalf jaar oud. Dat vind ik eerlijk gezegd weer aan de oude kant als ik nu een nieuwe set inclusief receiver ga kopen. Is er geen andere set die meer recent is?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 12:30 . Reden: dt'jes ]