We hebben het allemaal wel, favoriete muzikanten waarvan je ooit hoopt dat deze samen een album maken. Je hebt van die bands met een gitarist waar je helemaal kapot van bent, maar waarvan je de zanger niet uit kan staan. En je hebt ook bands met een geweldige vocalist, met zeer matige muzikanten om hem heen. Heel soms heb je geluk en wordt er een supergroep samengesteld.
De vraag van dit topic is: Hoe zou jouw supergroep eruit zien als je deze zelf zou mogen samenstellen?
De regels:
1. Alle artiesten uit de geschiedenis mogen worden gekozen, dood of levend.
2. We gaan geen orkest samenstellen of lange lijsten van alle artiesten, van één instrument mogen er twee in de band zijn, alle overigen maar 1. Een zanger / vocalist is ook een instrument.
Als je nog een naam voor de band zou weten te verzinnen zou dat leuk zijn, maar dat hoeft niet.
Aangezien artiesten die jou erg bekend voorkomen, zou ik willen vragen om tevens je samenstelling te beargumenteren. Dit zorgt ervoor dat mede-forumgebruikers er tevens van kunnen leren en muziek ontdekken.
Ik ben benieuwd naar jullie input! Succes!
De vraag van dit topic is: Hoe zou jouw supergroep eruit zien als je deze zelf zou mogen samenstellen?
De regels:
1. Alle artiesten uit de geschiedenis mogen worden gekozen, dood of levend.
2. We gaan geen orkest samenstellen of lange lijsten van alle artiesten, van één instrument mogen er twee in de band zijn, alle overigen maar 1. Een zanger / vocalist is ook een instrument.
Als je nog een naam voor de band zou weten te verzinnen zou dat leuk zijn, maar dat hoeft niet.
Aangezien artiesten die jou erg bekend voorkomen, zou ik willen vragen om tevens je samenstelling te beargumenteren. Dit zorgt ervoor dat mede-forumgebruikers er tevens van kunnen leren en muziek ontdekken.
Ik ben benieuwd naar jullie input! Succes!