In samenwerking met de voetbalclub in onze plaats organiseren wij elk jaar een FIFA toernooi voor alle leden en verwanten. We doen dit nu voor de 4e keer en het is de bedoeling ieder jaar iets vernieuwends toe te voegen en het wat professioneler te maken. Zo hebben wij dit jaar inschrijving mogelijk gemaakt via het internet om zo het papier werk wat te verminderen.
De volgende stap is eigenlijk een wat grotere, waar ik tot nu toe niet veel over kan vinden. De bedoeling is eigenlijk om op de beamer, de real time standen, real time uitslagen en het programma weer te geven.
Er wordt gewerkt via het winst is 3 punten en gelijkspel is 1 punten systeem. Eerst volgt er een competitie ronde waarbij de eerste 2 doorgaan, vervolgens komen we in een knock out systeem.
Wat ik mij hierbij voorstel is het volgende:
- Ingeven van standen en automatische stand en punten berekening
- De gene met het meeste aantal punten staat dan dus bovenaan
- We hebben meerdere pagina's: Uitslagen, Standen Poule X, Standen Poule, Y, programma die telkens rouleren, dit ligt eraan hoeveel er op een pagina kan.
Ik heb op google gezocht naar dit soort software maar ik kan tot op heden niets vinden. We hebben eventueel de mogelijkheid iets te maken middels excel en dit dan real time te koppelen met powerpoint, maar we hebben ook een (betaalde) website waar we eventueel met scripts kunnen werken om real time informatie te laten zien.
Er is een klein budget bespreekbaar in het geval van een betaalde oplossing.
Ik ben benieuwd of jullie hier wat van af weten, en ik hoop dat ik het in het goede forum heb geplaatst.
P.S. Ik heb zelf enig verstand van Powerpoint en Excel.
De volgende stap is eigenlijk een wat grotere, waar ik tot nu toe niet veel over kan vinden. De bedoeling is eigenlijk om op de beamer, de real time standen, real time uitslagen en het programma weer te geven.
Er wordt gewerkt via het winst is 3 punten en gelijkspel is 1 punten systeem. Eerst volgt er een competitie ronde waarbij de eerste 2 doorgaan, vervolgens komen we in een knock out systeem.
Wat ik mij hierbij voorstel is het volgende:
- Ingeven van standen en automatische stand en punten berekening
- De gene met het meeste aantal punten staat dan dus bovenaan
- We hebben meerdere pagina's: Uitslagen, Standen Poule X, Standen Poule, Y, programma die telkens rouleren, dit ligt eraan hoeveel er op een pagina kan.
Ik heb op google gezocht naar dit soort software maar ik kan tot op heden niets vinden. We hebben eventueel de mogelijkheid iets te maken middels excel en dit dan real time te koppelen met powerpoint, maar we hebben ook een (betaalde) website waar we eventueel met scripts kunnen werken om real time informatie te laten zien.
Er is een klein budget bespreekbaar in het geval van een betaalde oplossing.
Ik ben benieuwd of jullie hier wat van af weten, en ik hoop dat ik het in het goede forum heb geplaatst.
P.S. Ik heb zelf enig verstand van Powerpoint en Excel.