Surround versterker/soofer defect, wat moet ik sint vragen?

Pagina: 1
Acties:

• cyberwookie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 15:15
Help, mijn Creative S750 versterker/subwoofer heeft de geest gegeven.

Ik wil nu een nieuwe subwoofer kopen, maar wel de huidige speakers houden.

Ik ben een complete n00b op gebied van audio, dus als iemand me wat kan adviseren wat ik allemaal opnieuw moet aanschaffen, ben ik daar heel dankbaar voor.

Huidige stand van zaken:
Heb dus nu nog een 7.0 setje, oftewel 7 speakertjes netjes verdeeld opgehangen in mijn kamer, zonder subwoofer. Uit elk speakertje komen 2 luitspreker kabeltjes die ik vroeger op de subwoofer/versterker moest aansluiten.

De audio bron is een PC (games en films).
Ik heb nog een geluidskaart (Creative SB Audity 2 ZS), maar die moet weg, op het motherboard (asus p6t) zitten voldoende tulp, spdif coax + optische aansluitingen, die wil gebruiken.

Ik heb dus nog een subwoofer nodig, en een soort versterker die ik kan aansluiten op mijn PC (tulp of coax/optisch)
Ik zoek iets simpels met alleen een aan/uit knop, en hard/zacht, treble en bass is al luxe voor mij.

Wat o wat moet ik op mijn sinterklaaslijstje zetten?

Alvast bedankt voor de tips!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Daar kan je lezen dat "wat moet ik kopen" vragen beter thuishoren in CEA.

AUD > CEA

Wise enough to play the fool