Assissins Creed III lange freezes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domus von Dutch
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09-2013
Misschien kan iemand mij helpen. Ik ben al een avond en ochtend van alles aan het uitproberen, maar mijn spel blijft freezen.

Na 5 minuten spelen stopt het beeld. Achtergrond geluiden spelen door en soms hoor je de actors nog een zin afmaken. Naar 30 seconde tot 1 minuut hervat het spel. Echter na tijd stopt het spel weer. Dit gebeurd tijdens vechten, lopen en de cinematics.

Ik heb een dual 2011 socket en 5970 (deze kaart vervangen voor een 5870 geen veranderingen) Asus ROG audio kaart
- Drivers update en degrade 12.06 / 12.11
- Norton uitgeschakeld
- Vsync disabled, alle instellingen op low 1980x1200 framerate is verder stabiel
- hosts file aangepast (kan incorrect zijn geweest)
- Internet uit, offline en safe modus van het spel geprobeerd
- Laaste Direct X opnieuw geinstalleerd
- Audio drivers moederbord geinstalleerd (probleem lijkt nu iets minder vaak voor te komen, elke zes/zeven minuten)

Weet iemand ander nog een quick fix, dan wel oorzaak?

[ Voor 4% gewijzigd door Domus von Dutch op 27-11-2012 10:55 ]

Verwijderd

Heb je je temperaturen tijdens het gamen wel is bekeken, mogelijk lopen die te hoog op? Heb je het probleem ook bij andere titels? Zet de rest van je specs is neer incl. de specs van het spel. Zorg ook dat er niet teveel geheugen vooraf al is opgeslokt door achtergrond programma's. En welke instellingen heb je in de ROG audio software allemaal aangepast? Draai voor de grap is een nieuwe Windows rating (config scherm > systeem).

• Domus von Dutch
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09-2013
Windows kan de prestaties van het systeemgeheugen niet meten ik weet niet wat dat is. Ik heb het bij andere games niet shogun 2,Saints row 3, etc. Geheugen kan het niet zijn want ik heb nog 32683 Mb vrij.

Specs 2x E5-2687W op 3ghz, tempratuur was 43 graden op het moment van de crash
5870 of 5970 sapphire (die worden niet te warm)
1200 watt gold corsair voeding
ASUS Z9PE-D8 WS moederbord
42 gb ram corsair 1866mhz 9-10-9-(21?)
830 265mb samsung ssd
windows 7 64bit

ROG audio instellingen heb ik bijna niks gedaan. Gewoon microfoon sterkte.

[ Voor 4% gewijzigd door Domus von Dutch op 29-11-2012 10:17 ]