Misschien kan iemand mij helpen. Ik ben al een avond en ochtend van alles aan het uitproberen, maar mijn spel blijft freezen.
Na 5 minuten spelen stopt het beeld. Achtergrond geluiden spelen door en soms hoor je de actors nog een zin afmaken. Naar 30 seconde tot 1 minuut hervat het spel. Echter na tijd stopt het spel weer. Dit gebeurd tijdens vechten, lopen en de cinematics.
Ik heb een dual 2011 socket en 5970 (deze kaart vervangen voor een 5870 geen veranderingen) Asus ROG audio kaart
- Drivers update en degrade 12.06 / 12.11
- Norton uitgeschakeld
- Vsync disabled, alle instellingen op low 1980x1200 framerate is verder stabiel
- hosts file aangepast (kan incorrect zijn geweest)
- Internet uit, offline en safe modus van het spel geprobeerd
- Laaste Direct X opnieuw geinstalleerd
- Audio drivers moederbord geinstalleerd (probleem lijkt nu iets minder vaak voor te komen, elke zes/zeven minuten)
Weet iemand ander nog een quick fix, dan wel oorzaak?
Na 5 minuten spelen stopt het beeld. Achtergrond geluiden spelen door en soms hoor je de actors nog een zin afmaken. Naar 30 seconde tot 1 minuut hervat het spel. Echter na tijd stopt het spel weer. Dit gebeurd tijdens vechten, lopen en de cinematics.
Ik heb een dual 2011 socket en 5970 (deze kaart vervangen voor een 5870 geen veranderingen) Asus ROG audio kaart
- Drivers update en degrade 12.06 / 12.11
- Norton uitgeschakeld
- Vsync disabled, alle instellingen op low 1980x1200 framerate is verder stabiel
- hosts file aangepast (kan incorrect zijn geweest)
- Internet uit, offline en safe modus van het spel geprobeerd
- Laaste Direct X opnieuw geinstalleerd
- Audio drivers moederbord geinstalleerd (probleem lijkt nu iets minder vaak voor te komen, elke zes/zeven minuten)
Weet iemand ander nog een quick fix, dan wel oorzaak?
[ Voor 4% gewijzigd door Domus von Dutch op 27-11-2012 10:55 ]