Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Forum/Feat] Notificatie

Pagina: 1
Acties:

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
Lieve Devvers,

Ik heb eventjes gezocht, en voor zover ik het kon vinden was het bij het vorige forum mogelijk om notificaties te krijgen wanneer iemand reageert op een topic dat je zelf geopend hebt. Nu las ik ook dat het niet mogelijk is om email notificaties te krijgen (begrijpelijk, ook geen behoefte aan), maar ik vroeg me af of het wél mogelijk is om op dit forum deze notificaties te krijgen. Voornamelijk omdat ik anders vergeet terug te komen naar de topics. (Nee, ik bedoel het niet om een vraag te dumpen en pas terug te komen als er antwoord is).

Als het er al is, sorry, ik heb het niet kunnen vinden...

*Wacht op een reactie* :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

crisp

Devver

Pixelated

Nee, dat is er nooit geweest en is er nu ook nog niet. Wellicht in de toekomst ;)

Wat je het beste kan gebruiken om topics te volgen waar je in gereageerd hebt is je posthistory :)

Intentionally left blank

• NLCJ
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:55
Ah, oké. Ik dacht dat dit er wel was naar aanleiding van deze post:
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:09:
Beste devvers,

bij de instellingen voor notificaties kan ik kiezen om die te krijgen als er bijvoorbeeld iemand reageert op mijn topic in het forum. Wellicht zie ik het over het hoofd, maar volgens mij is deze optie er niet als het gaat om de frontpage. Als ik nu een reactie op een artikel geef, en anders reageert daar weer op dan kom ik daar achter door meerdere keren zelf te checken of er is gereageerd.

Ik vroeg me af of het mogelijk is/kan worden gemaakt dat je een notificatie krijgt wanneer er op je wordt gereageerd.

En ik doe dit eigenlijk niet voor mezelf, maar het liefste zou ik zien dat alleen mensen met reacties die op +2 of op +3 staan een verplichte notificatie krijgen (ook als hij/zij op het moment dat de reactie op +2 staat (na bij. minimaal15 moderaties) van eerder geplaatste reacties wordt geïnformeerd). Het valt me regelmatig op dat tussen de vele (soms nutteloze) reacties er soms 1 bovenuit springt omdat hij op+2/+3 staat (met een reden). Maar als daar weer op wordt gereageerd met een interessante vraag of andere mening, loopt het daarna vaak dood.

Dit vindt ik vaak erg jammer omdat er erg interessante reacties zouden kunnen volgen met veel informatie voor alle mensen die de reacties hier lezen.

Ik denk dat het users een boost kan geven om voor het publiek interessante topics langer levend te houden wat dus een waarschijnlijk een grote positieve invloed heeft op de algehele frontpage.
Mijn posthistory is echter goed genoeg. ;) Dat moet wel lukken. :p