Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media knoppen toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Royvano97
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-05-2021
hallo tweakers,

Na een beetje gepongeld te hebben met muziek en media programma's op mijn laptop, leek het me interessant om de media knoppen op mijn laptop te gaan gebruiken.
maar naar mijn verbazing werken de play/pauze/next/back/geluid knoppen niet.. ik heb toen ik de laptop kocht, het systeem direct met een windows 7 ultimate van een vriend van me geupdate. zijn er programma's om dit op te lossen of andere manieren? zit al ff te zoeken maar vind niks..

toetsenbord ziet er zo uit: http://image.siliconelect...oard/Asus/Asus-28-O-1.jpg

pauze,stop, next en terug zitten onder de pijltjes, geluid zit bij f10 t/m f12. mijn Fn knopt werkt zeker weten goed.

ik heb een asus x54hy laptop met een geupgrade windows 7 ultimate, deze was voorheen home prem.

alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door Royvano97 op 26-11-2012 23:59 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Dan moet je wel de drivers installeren. Ik denk dat je het OS gewoon als een clean install hebt gedaan. Ik mik zelf ook altijd een schonen installatie op een nieuwe pc, ipv die bloated troep van de fabrikant, houdt wel in dat je zelf dan even de juiste drivers moet downloaden en installeren.

Bij mij werken ze ook niet, maar dat is dan een bewuste keuze :P

Ey!! Macarena \o/

• Royvano97
zal eens ff een nieuwe driver installeren, je bedoelt met de clean install dat ik de hdd heb geformateerd en um niet heb geupgraded maar custom toch?

• C0rnelis
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-11 21:54
Probeers eens de utility " ATKACPI driver and hotkey-related utilities ", op deze pagina http://support.asus.com/D...e=nl-nl&m=X54HY&p=3&s=362

• Royvano97
Heb um net gedownload,
even proberen, thanks!

[ Voor 12% gewijzigd door Royvano97 op 27-11-2012 00:14 ]

• Royvano97
hij werkt!
erg dom van me, ik ging het probleeem te diep zoeken..
hartstikke bedankt!
Pagina: 1