Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkbullet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 12:59
Hallo

Sinds vanavond, ben ik trotse eigenaar van een Xbox 360. Hij werkt perfect
Alleen 1 minpunt.. op het moment dat ik Xbox live wil registreren, valt de televisie op zwart scherm
En dient de Xbox opnieuw gestart te worden, om weer beeld te krijgen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Heb je een goede internetverbinding en de xbox-instellingen goed ingesteld op het soort tv dat je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

2e hands xbox of nieuw?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkbullet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 12:59
het is een 2de hands maar wel uit een winkel.. ik zou het erg vervelend vinden als dit het probleem is. tevens wou ik vanmiddag proberen met gedraad internet.. @droopy ik heb niet alles goed staan, aangezien ik gisteren zwart wit beeld had. dit is vermoedelijk de oorzaak doordat ik geen HDMI kabel tot beschikking had. zou dat wellicht het probleem zijn? ( buiten frequentie treden ) of iets dergelijks

[ Voor 44% gewijzigd door Darkbullet op 27-11-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476843

Tja als je wel een HD-tv hebt zou het moeten werken. Kan je anders een geluidsinstallatie op de xbox aansluiten?

Stel dat het beeld weer wegvalt dan kan je horen aan de hand van de menu's door geluid uit de reciever of het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1