Ikea utrecht medewerkers aanwezig?

Pagina: 1
Acties:
  • 758 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 20:43
Ik heb in amersfoort bij de Ikea al 2x mis gegrepen wat betreft de zwarte panna onderzetters.
Nergens zijn ze te krijgen en er is een leveringsprobleem heb ik vanavond van een mevrouw van Ikea nederland begrepen.

In Utrecht zouden er dermate veel voorradig zijn dat ik daar graag een poging zou willen wagen. Alleen om voor niks naar utrecht te rijden vind ik ook zo jammer.

Ik begreep dat de vestigingen onderling niet aan onderlinge leveringen doen, dus dat er vanuit utrecht 2 setjes naar amersfoort gaan.

Daarom de vraag: is er hier iemand van Ikea Utrecht die wel 2 setjes zwarte panna onderzetters voor mij wil halen (en opsturen)?
Of iemand die er toch voor kan zorgen dat het met een onderlinge levering naar amersfoort komt t.a.v. mij en ik het hier bij de Ikea alsnog op kan halen?

Please reply of PM...

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Je kan toch op de site kijken en dan bij voorraad bij de ikea in utrecht ?
zo doe ik dat altijd voor ik een stuk ga rijden.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
chucky666 schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:42:
Je kan toch op de site kijken en dan bij voorraad bij de ikea in utrecht ?
zo doe ik dat altijd voor ik een stuk ga rijden.
klopt. normaal gesproken wel. Maar dat blijkt niks te zeggen anders was ik afgelopen week niet voor de 2e keer voor niets gereden. Daarbij... Speciaal voor 2x 1,49 naar utrecht rijden maar het wel dure onderzetters...

Dus ik hoopte op een andere manier zolang de webshop nog niet online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ikea en een webshop...that'll be the day. Als ze dat al gaan doen gaat ze dat ivm de wet koop op afstand klauwen met geld aan transportkosten kosten...7 dagen op zicht, gratis terugsturen...I don't think so. Wellicht in het buitenland, maar hier in NL geef ik het weining kans.

Having said that: waar woon je :? Ikea in Haarlem heeft namelijk het DC voor NL langs het pand zitten, dus als het daar in de winkel niet op voorraad is is het zo aangevuld :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
The Eagle schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:59:
Ikea en een webshop...that'll be the day. Als ze dat al gaan doen gaat ze dat ivm de wet koop op afstand klauwen met geld aan transportkosten kosten...7 dagen op zicht, gratis terugsturen...I don't think so. Wellicht in het buitenland, maar hier in NL geef ik het weining kans.

Having said that: waar woon je :? Ikea in Haarlem heeft namelijk het DC voor NL langs het pand zitten, dus als het daar in de winkel niet op voorraad is is het zo aangevuld :)
ik woon in amersfoort. vlakbij de ikea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:40

-tom-562

Oliesjeik

Heb je al gebeld?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:50
Tack precis innan du öppnar ett ämne. Detta ämne är låst i varje fall.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.