Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
BCC heeft nu de Asus Transformer TF300T-1E030A in de aanbieding.
http://www.bcc.nl/asus-30...annel=102#longDescription

Echter als ik het volledige typenummer intyp op google, kom ik eigenlijk geen review website oid tegen. Op Tweakers is deze tablet ook niet te vinden, alleen een 32GB versie.

Op de BCC website staat dat deze tablet een processorsnelheid heeft van 1,6Ghz, maar op de Asus website, wel een 16Gb versie, staat dat de processor 1,2Ghz is. Evenals op Tweakers, wat dan weer een 32GB versie is.

Kan iemand mij duidelijkheid geven over de BCC tablet? De prijs is wel interessant: 269 euro na 30 euro cashback via Asus.

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:19
Een collega van mij vertelde dat er een gouden model was binnengekomen van de TF300. (Deze was voorheen alleen in blauw rood en wit)

Het kan best zijn dat deze goedkoper is door minder geheugen oid en/of een gouden kleur heeft.
Ik werk vrijdag pas, dus dan kan ik voor je kijken.

Laat je niet verjagen door de 16GB aan opslag, microSD erin en gaaan!

Bel anders even met de klantenservice van BCC?

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-11 08:17
Aanbieding was mij ook al opgevallen, ook dat er geen reviews van zijn. Heb de gok maar genomen en besteld.

Komt ook nog een cashback bij:

Ontvang via Asus € 30,00 retour na aankoop van deze tablet!
Lees nu meer over de voorwaarden of registreer uw aankoop vanaf 24 december 2012 via de actiesite van Asus.

http://www.asuscashback.nl/nl/nl/pages/holding

In totaal dus voor 274 euro klaar, geen slechte deal lijkt me?

Niet goed gelezen dus :) wel vreemd dat hij nu voor 304 euri staat en niet meer voor 299 euro.

[ Voor 10% gewijzigd door boots op 27-11-2012 19:34 ]

• brunsting
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-11 13:42
Ik typ dit vanaf mijn gister gekochte tf300t, 16gb. Bij de saturn is hij nog wel 299 (dus 269 met cashback) volgens mij is het precies dezelfde tablet als de 32gb alleen nu voor een wel heel goede prijs!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook gehaald bij de Saturn,... daar liggen bakken vol met deze tablets. De verpakking is wel anders dan de "eerdere" versie, op de doos staat ook alleen Transformer Pad en geen model nummer. Op een sticker staat dan weer wel de TF300T benoemd.

Tot nu toe lijkt het mij dat het gewoon om exact hetzelfde model gehaald, al zal het mij ook niet verbazen als er iets anders mee is. De kleur is ook zwart aan de achterkant, ... dus geen goud, blauw rood of wit

Wel wist niemand bij saturn over de cashback actie,... en ik kon niks op de site vinden, maar dankzij Buffalo weet ik nu waar ik moet zijn. nog een maandje wachten dus met cashbacken.. thx

Verwijderd

Bij Processor model staat T30. De T30 is niet geclockt op 1.6Ghz maar op 1.2Ghz of op 1.4Ghz: Wikipedia: Tegra

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Had deze ook gezien inderdaad. Het enige verschil is dus dat het een zwarte is ipv de andere kleur? Voor de rest is hij identiek?

Waarschijnlijk morgen dan ook eens bestellen :)

• Buffalo
Is de TF300T een recente tablet?
Ik keek eigenlijk naar de processorsnelheid ook, maar die klopt dan vrijwel zeker niet? Op Saturn staat trouwens 1.2Ghz. Maar volgens mij is die snelheid wel ok?

Er wordt trouwens geen resolutie vermeld. @brunsting: Kun jij dit vertellen?
Hoe is de tablet voor de rest?

Ik heb morgen een snipperdag >:) Misschien even langs de BCC of Saturn. Zal wel Saturn worden vanwege de prijs.

Verwijderd

Buffalo schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:59:
Is de TF300T een recente tablet?
Ik keek eigenlijk naar de processorsnelheid ook, maar die klopt dan vrijwel zeker niet? Op Saturn staat trouwens 1.2Ghz. Maar volgens mij is die snelheid wel ok?

Er wordt trouwens geen resolutie vermeld. @brunsting: Kun jij dit vertellen?
Hoe is de tablet voor de rest?

Ik heb morgen een snipperdag >:) Misschien even langs de BCC of Saturn. Zal wel Saturn worden vanwege de prijs.
Ja dit is een recente tablet met de vrij recente Tegra 3 chipset. Resolutie lijkt me net als de 32GB versie gewoon 1280x800 pixels te zijn. Standaard maat voor Android tablets momenteel. http://www.asus.nl/Tablet...S_Transformer_Pad_TF300T/

• BlindWillie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12-2022
Heb ook net deze tablet binnengekregen. Besteld bij Saturn. Voor zover ik kan nagaan is het de standaard TF300T, alleen met 16GB opslag - meestal kom je de 32GB-versie tegen (zie pricewatch). Die 1,6Ghz op de website van BCC zal wel een foutje zijn. De TF300T draait standaard op 1,2Ghz.

Hebben jullie de 30,- cashback van Asus kunnen vinden? Had voor de bestelling al even gezocht, maar kon alleen oude acties vinden. Dacht dat er wel informatie bij de aflevering zou zitten. Niet dus. Heb na enig zoeken het volgende gevonden:

http://www.asuscashback.nl

Dit moet het wel zijn. Onder "gekwalificeerde producten" vind je meer info. Vanaf 24 dec. claimen dus.

• Buffalo
BlindWillie schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:53:
Heb ook net deze tablet binnengekregen. Besteld bij Saturn. Voor zover ik kan nagaan is het de standaard TF300T, alleen met 16GB opslag - meestal kom je de 32GB-versie tegen (zie pricewatch). Die 1,6Ghz op de website van BCC zal wel een foutje zijn. De TF300T draait standaard op 1,2Ghz.

Hebben jullie de 30,- cashback van Asus kunnen vinden? Had voor de bestelling al even gezocht, maar kon alleen oude acties vinden. Dacht dat er wel informatie bij de aflevering zou zitten. Niet dus. Heb na enig zoeken het volgende gevonden:

http://www.asuscashback.nl

Dit moet het wel zijn. Onder "gekwalificeerde producten" vind je meer info. Vanaf 24 dec. claimen dus.
Interessant.
Ik zie alleen in dat lijstje onder mobiele docking bij de 1E030A, NEE staan. Mobiele docking is toch om er een toetsenbord onder te zetten e.d.?

Edit: Op de BCC website is de prijs trouwens weer veranderd naar 299 euro.

[ Voor 3% gewijzigd door Buffalo op 28-11-2012 17:43 ]

• BlindWillie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-12-2022
Dat slaat volgens mij gewoon op het feit dat er geen docking station bij zit. Want de aansluiting ervoor heeft ie wel.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik ben van plan deze tablet deze week te gaan kopen, weet er iemand ergens een losse dock te vinden?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Buffalo
Van het weekend deze tablet dan toch gekocht.
Tot nu toe ben ik er erg tevreden over.
Hij voelt degelijk aan en is netjes afgewerkt.

Batterij gaat lekker lang mee, en de tablet werkt ook erg soepel vind ik.
Er staan alleen een hoop voor geïnstalleerde apps op, die eigenlijk onnodig zijn, maja als dat het ergste is....

Ik ben nu aan het zoeken naar een mooie hoes. Iemand suggesties?
Pagina: 1