Iphone 4 whattsapp kan geen foto's meer downloaden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapb13
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-08 22:06
Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem met mijn iphone 4. Mijn what's app doet nog prima, maar ik kan geen foto's meer downloaden. Hij begint met downloaden, maar net voordat hij klaar is crasht whatsapp naar het begin scherm. Kan what's app vervolgens weer gewoon opstarten en verdergaan waar ik gebleven was.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik heb de nieuwste versie van what's app, heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd. Nog wat raars waar ik net achterkwam, mijn mobile learn app van blackboard crasht ook wanneer ik hier een pdf probeer te openen.

[ Voor 18% gewijzigd door jaapb13 op 26-11-2012 20:10 . Reden: aanvulling info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

jaapb13 schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:05:
Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem met mijn iphone 4. Mijn what's app doet nog prima, maar ik kan geen foto's meer downloaden. Hij begint met downloaden, maar net voordat hij klaar is crasht whatsapp naar het begin scherm. Kan what's app vervolgens weer gewoon opstarten en verdergaan waar ik gebleven was.

Heeft iemand een idee hoe dit kan? Ik heb de nieuwste versie van what's app, heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd. Nog wat raars waar ik net achterkwam, mijn mobile learn app van blackboard crasht ook wanneer ik hier een pdf probeer te openen.
je hebt wel gewoon geupdate naar de nieuwste iOS neem ik aan.. en je hebt geen gekraakte versie?

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapb13
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-08 22:06
Ik heb 4.3.5 i.v.m. de baseband. Ik heb al geprobeerd te updaten met een custom ipsw(met baseband preservation) maar ik kreeg de ipsw niet op mijn telefoon ik kreeg eerst de bekende error 3194 vervolgens zei mijn itunes dat hij geen verbinding kon maken met de server. Ik heb het bij meerdere computers geprobeerd maar ze wouden allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neurd
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:03
Ook ik heb dat probleem. Heb versie 4.3.3. omdat dat voor mij goed genoeg is. Bij ieder nieuw iOS wordt hij weer langzamer en ik heb de functies niet nodig. Ik heb niet eens iTunes op mijn computer staan om hem te updaten, maar toch zou ik graag Whatsapp weer werkend willen hebben. Is hier inmiddels al een fix voor?

Si hoc legere scis nimium eruditiones habes